بازدید 8557

اعتراض به انتقال عناصر داعش با هواپیماهای آمریکا

هواپیماهای آمریکا عناصر داعش را از رقه به مکانی نامعلوم می‌برند
کد خبر: ۷۰۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 02 July 2017
نماینده پارلمان سوریه با اشاره به نخ‌نما شدن سیاست‌های خصمانه غرب در قبال دولت سوریه، گفت: هواپیماهای آمریکایی اینک عناصر داعش را از سوریه به مکان نامعلوم منتقل می‌کنند.

به گزارش ایسنا، «عمار الاسد» عضو پارلمان سوریه تصریح کرد که همه جهانیان اینک با سیاست‌های خصمانه غرب در قبال دولت سوریه که با هدف اثبات دست داشتن این دولت در نسل‌کشی در این کشور، دنبال می‌شود، آشنا شده‌اند و می‌دانند که حکومت‌های غربی و آمریکا با انتشار فیلم‌های ساختگی و بیان دلایل بی‌پایه و اساس سعی می‌کنند دولت سوریه را مجرم جلوه دهند.

وی در گفت‌وگو با رادیو اسپوتنیک خاطرنشان کرد که سیطره بر فعالیت سازمان‌های بین‌المللی صادرکننده گزارش‌های ساختگی علیه دولت سوریه مبنی بر استفاده این دولت از سلاح شیمیایی علیه مردم سوریه و سیاسی کردن فعالیت این سازمان‌ها از سوی آمریکا و کشورهای غربی از جمله انگلیس و فرانسه، باعث شده است که این سازمان‌ها مقبولیت خود را از دست بدهند.

الاسد تاکید کرد که این فیلم‌ها عموما در مکانی جز سوریه با نظارت سازمان موسوم به "کلاه سفیدها" که در تولید فیلم‌های عاطفی با استفاده از اجساد خیالی کودکان در چند کشور فعالیت می‌کند، تهیه می‌شود تا ادعای وحشیانه بودن رفتار نظام سوریه با کودکان سوری ثابت شود.

این نماینده پارلمان سوریه ادعای استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی را بهانه دشمنان برای اقدام علیه این دولت عنوان کرد و گفت: وضعیت کنونی سوریه مانند وضعیت عراق در سال ۲۰۰۳ است که نیروهای آمریکایی به بهانه وجود سلاح شیمیایی در عراق به این کشور حمله کردند.

وی تاکید کرد که اینک از هواپیماهای آمریکایی در سوریه به ویژه در رقه، برای انتقال عناصر تروریستی داعش از خاک سوریه به نقاط نامعلوم استفاده می‌شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی