بازدید 14655
۲

کنجکاوی مرگبار در چاه فاضلاب

کد خبر: ۷۰۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸ 02 July 2017
در پی وقوع انفجاری که به دلیل ریختن مقادیری سنگ کارپیت داخل چاه فاضلاب منزل مسکونی رخ داد مردی جان سپرد و 3 نفر نیز به شدت مصدوم شدند.

 به گزارش خراسان، این حادثه ساعت 22:20 روز جمعه گذشته در خیابان وحید 12 هنگامی رخ داد که مردی برای رفع گرفتگی چاه فاضلاب درون منزل 60 متری اش، اقدام به ریختن مقداری سنگ کارپیت کرد. 

او فرش منزل را روی دهانه چاه کشید و به همراه خانواده اش بیرون رفت وقتی ساعتی بعد به منزل بازگشتند پدر برای دیدن اثر سنگ کارپیت شعله ای را درون چاه گرفت که ناگهان به خاطر تجمع اسیدتیلن، انفجار مهیبی رخ داد و مرد به سویی پرت شد. 

همسر و 2 کودک دختر 5 و 12 ساله این مرد نیز به شدت مجروح شدند که بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافتند.

 به گزارش روابط عمومی آتش نشانی مشهد در پی وقوع این حادثه تاسف بار چند گروه عملیاتی عازم خیابان وحید شدند و به امدادرسانی پرداختند. 

افسر نگهبان وقت آتش نشانی در این باره گفت: پدر خانواده به دلیل اصابت سرش به سقف ساختمان که به دلیل شدت انفجار بود جان خود را از دست داد و 3 عضو دیگر خانواده نیز مجروح شدند.

 آتشپاد سوم محمدجواد سبحانی افزود: ساکنان این ساختمان 60 متری 2 طبقه برای باز کردن گرفتگی چاه فاضلاب اقدام به ریختن حدود 2 کیلوگرم سنگ کارپیت کرده بودند که این حادثه تلخ رخ داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
گر عقل نباشد جان در عذاب است.کاربید در واکنش با آب گاز استیلن تولید می کنه و چاه فاضلاب هم گاز متان که هر دو در جوار اکشیژن قابلیت اشتعال و انفجار شدید دارند.
ممنونم به خاطرمطالب مفیدی که در رابطه با سنگ کارپیت وچاه فاضلاب گذاشتید...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل