بازدید 12901
۴

سقوط مرگبار دختر جوان پس از مهمانی

شب حادثه منزل خاله‌ام کسی نبود و من، مهسا، پسرخاله‌ام و دوست‌دخترش به منزل خاله‌ام رفتیم، شب مشروبات الکلی مصرف کرده و تا حدود ساعت سه بامداد بیدار بودیم تا اینکه ...
کد خبر: ۷۰۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰ 02 July 2017
تسنیم نوشت:
 
ساعت 8 ششم تیر ماه جاریمأموران کلانتری 126 تهرانپارس در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت مرگ مشکوک دختر بیست و هفت ساله‌ای به نام مهسا را اعلام کردند.

بنابر اظهارات مأموران، این دختر جوان از طبقه سوم یک ساختمان مسکونی در خیابان سراج به پایین سقوط کرده و جان باخته بود همچنین درِ منزلی که احتمال سقوط دختر جوان از آن وجود داشت، بسته بود که مراتب به بازپرس ویژه قتل پایتخت اعلام شد.

با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران مأموران به منزل وارد شده و با دو پسر و دختر جوانی رو‌به‌رو شدند که داخل منزل مخفی شده بودند.

دو پسر و دختر جوان در اظهاراتشان به مأموران گفتند که شب قبل از حادثه همراه با مهسا به خانه آمده، مشروبات الکلی مصرف کرده و صبح پس از ورود پلیس به خانه متوجه سقوط مرگبار وی شده‌اند.

سرانجام جسد متوفی با دستور بازپرس پرونده برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و دو پسر و دختر جوان که داخل خانه مخفی شده بودند، بازداشت شدند.

متهمان این پرونده که به شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بودند در اظهاراتشان منکر هرگونه دخالت در مرگ مهسا شدند، یکی از متهمان پرونده به نام کامبیز در اظهاراتش به بازپرس گفت: حدود یک ماه قبل با مهسا از طریق دوست‌دخترِ پسرخاله‌ام آشنا شدم و با هم ارتباط داشتیم، شب حادثه منزل خاله‌ام کسی نبود و من، مهسا، پسرخاله‌ام و دوست‌دخترش به منزل خاله‌ام رفتیم.

وی ادامه داد: آن شب مشروبات الکلی مصرف کرده و تا حدود ساعت سه بامداد بیدار بودیم، قبل از اینکه بخوابیم مادر مهسا با تلفن‌همراهش تماس گرفت و مهسا شروع به گریه کردن کرد، من به مهسا گفتم استراحت کن اما توجهی نکرد و من خوابیدم تا اینکه حدود ساعت هشت صبح، پسرخاله‌ام مرا از خواب بیدار کرد و گفت پلیس پشت در است که بعد متوجه شدیم که مهسا به پایین سقوط کرده و جان باخته است، ما در جریان مرگ مهسا نقش نداشتیم و وی با خانواده‌اش مشکل داشت.

پس از این اظهارات هر سه متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند و بررسی‌ها درباره این پرونده ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
دوست‌دخترِ پسرخاله‌ام؟
مادر مهسا تهدیدش کرده و سرکار خانم هم خودش را پرت کرده پایین! واقعا این تراژدی زنجیره ای نوجوانان امروز تا کی می خواهد ادامه یابد؟! کاش در مدارس بجای آموزش های بی ثمر فعلی؛ کمی راهکارهای مقابله با مشکلات زندگی به بچه ها آموزش داده می شد. الان به بچه بگویی بالای چشمت ابروست یا خودکشی یا خودزنی است یا فرار از منزل!!!
پاسخ ها
جلال
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
نوجوان؟؟؟
خانم 27 ساله اگر صلاح و مصلحت خودش را ندونه دیگه واویلاست.
خانواده اگر کنترل کند محکوم است که چرا کنترل کردی - اگر نکند هم محکوم است که چرا کنترل نکردی .
و اما چرا یک خانم 27 ساله پایش به چنین محافلی باز میشود . ریشه یابی آن از چندحالت ذیل خارج نیست.
یا بلحاظ تمکن بالاست و سر گرمیهائی از این دست را هم علاوه بر دیگر سرگرمیش میخواهد و میداند.
و یا در عین تمکن کمبود های دیگری را دارد و برای فراموشیش به چنین اقدامی دست میزند و به چنین محافلی روی میاورد .
و یا از روی فقر است و ملعبه دست دیگر متمکنان قرار میکیرد . تا از این رهگذر کمبود خود را جبران نماید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار