بازدید 3998
۱

آتش‌سوزی مجتمع تجاری-مسکونی در مشهد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت : یک مجتمع تجاری - مسکونی در خیابان آیت الله شیرازی این شهر شامگاه شنبه گرفتار آتش سوزی شد.
کد خبر: ۷۰۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳ 01 July 2017
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت : یک مجتمع تجاری - مسکونی در خیابان آیت الله شیرازی این شهر شامگاه شنبه گرفتار آتش سوزی شد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی در گفت و گو با ایرنا افزود : حوالی ساعت 20 آتش سوزی این مجتمع تجاری و مسکونی به سازمان اعلام شد.

وی بیان کرد : کانون آتش سوزی پارکینگ خودروها واقع در طبقه منفی یک این مجتمع 13 طبقه بود که از طریق داکت های برق به طبقات فوقانی سرایت کرده بود.

رضایی ادامه داد : آتش به سرعت توسط آتش نشانان مهار شد ولی با توجه به انتشار دود در فضای مجتمع، هفت نفر از شهروندان با تلاش آتش نشانان از داخل ساختمان خارج و برای مداوا به عوامل اورژانس تحویل شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد با بیان اینکه عملیات کاوش همچنان ادامه دارد ، افزود : طبق اظهار نظر شاهدان یک نفر در آسانسور این مجتمع محبوس شده که عملیات برای نجات این فرد در حال انجام است.

وی گفت : برآورد میزان خسارت و بیان علت وقوع این حادثه نیازمند بررسی های بیشتر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دریغ از چهار تا عکس.یک کم به خودتون زحمت بدین و بینندگان خود را از مراجعه به سایت های دیگر بی نیاز کنید.قبلا هم گفتم نقطه قوت شما عقلانیت و پختگی است و همین شما را یک مرجع قابل اعتماد کرده.نقطه ضعفتان هم که رفع آن بسیار ساده است خبرهای بدون تصویری است که در سایت های دیگر با تصویر همراهند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل