بازدید 14658

نشست سالانه سازمان منافقین با سخنرانی ضد ایرانی مقامات عربی، آمریکایی و اروپایی

بر پایه بیانیه ادعایی گروهک منافقین، این کنفرانس دو رسالت بر عهده دارد؛ نخست تغییر نظام ایران (!) و دوم لزوم توافق همه کشورها برای برقراری صلح و آرامش منطقه ای و بین المللی. علاوه بر عده ای منافق اجاره ای و اجیر شده، برخی نمایندگان از دو حزب جمهوریخواه و دموکرات کنگره آمریکا، نمایندگانی از اتحادیه اروپا، مسئولان برخی کشورهای عربی از جمله سعودی ها و سران گروهک های تروریستی از جمله معاندان سوریه در این نشست یک روزه حضور دارند.
کد خبر: ۷۰۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸ 01 July 2017
کنفرانس سالانه منافقین که پیشتر لغو شده بود، با فشارهای عربستان و رژیم اسرائیل با حضور برخی سیاست مداران آمریکایی و معارضان سوری خارج نشین در پاریس با طرح ادعاهای پوچ و تکراری برگزار شد.
 
به گزارش «تابناک»، بنا بر اخبار دریافتی از منابع موثق داخل این نشست، علاوه بر عده ای منافق اجاره ای و اجیر شده، برخی نمایندگان از دو حزب جمهوریخواه و دموکرات کنگره آمریکا، نمایندگانی از اتحادیه اروپا، مسئولان برخی کشورهای عربی از جمله سعودی ها و سران گروهک های تروریستی از جمله معاندان سوریه در این نشست یک روزه حضور دارند.
 
 

طبق بیانیه ادعایی گروهک منافقین این کنفرانس دو رسالت بر عهده دارد؛ نخست تغییر نظام ایران (!) و دوم لزوم توافق همه کشورها برای برقراری صلح و آرامش منطقه ای و بین المللی.
 
 
«جان بولتون» نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در این نشست مدعی شد: نباید به ایران اجازه داد تا هلال جغرافیایی از ایران تا عراق و سوریه و لبنان را کنترل کند.

وی در ادامه مدعی شد: ایران نه تنها تهدید هسته ای بلکه تهدیدی برای صلح و امنیت است. رژیم ایران رفتارش را عوض نمی کند و تنها راهکار، تغییر رژیم است. سیاست آمریکا نیز این است که رژیم ایران تغییر پیدا کند.

این سیاستمدار آمریکایی از حضور در این نشست ابراز خوشحالی کرد و گفت تغییر رژیم ایران قابل دسترسی است.

رابرت جوزف معاون سابق وزارت خارجه آمریکا در نشست منافقین در پاریس گفت: ما باید از داخل به دنبال تغییر رژیم ایران باشیم و از آن حمایت کنیم نه از خارج.

«لیندا چاوز» مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید نیز در این نشست مدعی شد: بهترین راه‌حل در ایران جایگزین کردن رژیم حاکم است. جنبش شما تحت هدایت مریم رجوی، تنها جنبشی است که می‌تواند جایگزین این رژیم بشود و بنیادگرایی اسلامی را را ریشه کن کند.

رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، در سخنانی گستاخانه در کنفرانس سالانه منافقین در پاریس گفت: زمان تغییر رسیده است. همان طور که خانم رجوی گفت، زمان آن فرا رسیده تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیلاتی تروریستی بخوانیم.

شبکه العربیه نیز با آغاز سخنرانی ترکی الفیصل به پوشش خبری زنده این کنفرانس پرداخت. ترکی الفیصل در سخنانی مداخله‌جویانه گفت: تلاش برای براندازی نظام ایران تلاشی مشروع است. وی افزود: افتخار می کنم که برای دومین بار در این اجلاس شرکت می کنم.
 لفاظی ترکی‌الفیصل: تلاش برای براندازی در ایران تلاشی مشروع است/بولتون: ترامپ صد در صد مخالف جمهوری اسلامی ایران است
 

حمدجواد ظریف دیروز جمعه  پیش از اتمام سفر دو روزه اش به پاریس و بازگشت به تهران در فرودگاه شارل دوگل در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در پاریس؛ درباره نشست امروز منافقین در پاریس و اینکه با تحریک این گروهک برخی نمایندگان پارلمان اروپا در بیانیه ای حقوق بشر در ایران را زیر سئوال برده اند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سیاه قرار داده اند، گفت: سابقه تروریستی این گروه برای کسی پوشیده نیست؛ همه دولت های منطقه و دولت های اروپایی نسبت به سوابق این گروه آگاه هستند.

وی با ابراز تاسف از دادن مجوز فعالیت به گروهک تروریستی منافقین  در فرانسه ، افزود: ما در گفت و گوهایمان با مسؤولان فرانسه این موضوع را به عنوان یک نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم و آنها هم همواره تاکید کردند که ارتباطی با این گروه ندارند.

وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد:  اجازه دادن به فعالیت گروهی که نزد مردم ایران منفور است ،سوابق تروریستی دارد ، همکاری با رژیم صدام در سابقه خیانت آمیزش نسبت به مردم ایران وجود دارد و همچنین  در هفته ها و ماههای اخیر شاهد حملات تروریستی آنها و تلاش هایشان  برای حمله تروریستی در کشور بودیم، تنها  لکه سیاهی است بر سابقه کشورهایی که با این گروه ها همکاری می کنند.

ظریف ابراز تاسف کرد: رژیم های مرتجع منطقه یکبار دیگر روی این گروه سرمایه گذاری می کنند همانطورکه در گذشته هم سرمایه گذاری کردند.

وی گفت: ما از سوابق زمان جنگ اطلاع داریم که رژیم سعودی با این گروه فعالیت و همکاری می کرده و کمک های مالی به آنها می داده است؛ در سال گذشته و امسال تصمیم گرفته اند که با علنی کردن این همکاری ،در جلسه آنها شرکت کنند.

همزمان با این نشست، برخی از جداشدگان منافقین در نقاط مختلف پاریس از جمله میدان تروکادرو در کنار برج ایفل تجمع کرده و شعارهایی از جمله «داعش جنایت می کند رجوی حمایت می کند»، «رجوی تروریست» سر داده و با پخش بروشور و اطلاعیه علیه جنایات منافقین اطلاع رسانی می کنند.

دیروز جمعه، محمدجواد ظریف، پیش از پایان سفر دو روزه اش به پاریس و بازگشت به تهران، در فرودگاه شارل دوگل در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در پاریس، درباره نشست امروز منافقین در پاریس و اینکه با تحریک این گروهک برخی نمایندگان پارلمان اروپا در بیانیه ای حقوق بشر در ایران را زیر سؤال برده اند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سیاه قرار داده اند، گفت: سابقه تروریستی این گروه برای کسی پوشیده نیست؛ همه دولت های منطقه و دولت های اروپایی نسبت به سوابق این گروه آگاه هستند.


وی با ابراز تأسف از دادن مجوز فعالیت به گروهک تروریستی منافقین در فرانسه، افزود: ما در گفت و گوهایمان با مسئولان فرانسه، این موضوع را یک نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم و آنها هم همواره تأکید کردند که ارتباطی با این گروه ندارند.

وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد: اجازه دادن به فعالیت گروهی که نزد مردم ایران منفور است، سوابق تروریستی دارد، همکاری با رژیم صدام در سابقه خیانت آمیزش نسبت به مردم ایران وجود دارد و همچنین در هفته ها و ماه های اخیر شاهد حملات تروریستی آنها و تلاش هایشان برای حمله تروریستی در کشور بودیم، تنها لکه سیاهی است بر سابقه کشورهایی که با این گروه ها همکاری می کنند.

«ظریف» ابراز تأسف کرد: رژیم های مرتجع منطقه یک بار دیگر روی این گروه سرمایه گذاری می کنند، همان طور که در گذشته هم سرمایه گذاری کردند.

وی گفت: ما از سوابق زمان جنگ اطلاع داریم که رژیم سعودی با این گروه فعالیت و همکاری می کرده و کمک های مالی به آنها می داده است؛ در سال گذشته و امسال تصمیم گرفته اند که با علنی کردن این همکاری، در جلسه آنها شرکت کنند.
محمدجواد ظریف دیروز جمعه  پیش از اتمام سفر دو روزه اش به پاریس و بازگشت به تهران در فرودگاه شارل دوگل در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در پاریس؛ درباره نشست امروز منافقین در پاریس و اینکه با تحریک این گروهک برخی نمایندگان پارلمان اروپا در بیانیه ای حقوق بشر در ایران را زیر سئوال برده اند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سیاه قرار داده اند، گفت: سابقه تروریستی این گروه برای کسی پوشیده نیست؛ همه دولت های منطقه و دولت های اروپایی نسبت به سوابق این گروه آگاه هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۲۸
شتر در خواب بیند پنبه دانه
لطفا اخبار منافقین رامنتشر نکنید با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
موافقم....اینها آدم اجیر می کنند که بگن ما هنوز هستیم...ملت ما سالهاست پای صندوق رای به اینها گفته اند شما هرگز نخواهید بود
این وطن فروشها هیچ جایی در میان مردم ایران، حتی منتقدان سرسخت نظام هم ندارند
40 سال است که اکثر قدرت های دنیا میخوان تغییر رژیم ایجاد کنند و نمی توانند و هر سال هم میگن که الان دیگر وقتش است که تغییر ایجاد شود در ضمن شماها به فکر تغییر حکومت نباشید فعلا جلوی قدرت روبه جلوی ایران در منطقه را بگیرید تغییر رژیم پیشکش
با این حجم اقدامات و دشمنی اشکار عربستان,اعزام حجاج با مچ بند و انگشت نگاری,چه توجیهی دارد؟؟!!هرگونه حادثه احتمالی برای حجاج میتواند بهانه ای برای وارد شدن ایران به یک جنگ از پیش طراحی شده باشد
نباید به اخبار مربوط به مجاهدین خلق اهمیت داد.انها هدفی جز نوکری امریکا و صهیونیست ها ندارند و تاکنون با کمک انها دوام اورده اند.
خدا هیچ آدمی رو خائن به ملت خودش نکنه
سلام علیکم بنظرم ایران هم این حق را دارد که یک کنفرانسی ضد استعمار فرانسه در الجزایر وشمال افریقیا برگزار کند واز شخصیتها ونمانیدگان ملت الجزایر وتونس ومرکش دعوت کند وبرای دو روز در تهران برگزارکند وهر سال تا اینکه رزیم فرانسه مجبور به عقب نشینی کند نه فقط برای فرنسه بلکه هر کشور میخواهد از معارضین ایران بعنوان یک ابزار به بهانه حقوق بشر وازادی بکار ببرد باید ایران هم در مقابل همان کار بمثل اجام دهد واین حبیعی ایران است العین بالعین والسن بالسن . با تشکر

از افراد دعوت کند
جنایات منافقین در جنگ 8 ساله مشخص است
کاش می شد توی سیاست خارجی توی این چند سال کاری کرد حداقل یه موضع گیری خاصی توی سطح بین الملل می گرفتن نه اینکه توی کشوری که وزیر خارجه ما میره پشت بندش جنایت کار ها بر علیهمون سخنرانی کنن
خواهشا اخبار این نجسها روپخش نکنید اینهامردگانی هستند که سرسوزنی دربین مردم شریف ایران جاندارند، اینها آروزیشان رامثل رهبرنجسشان رجوی بگور سیاه خواهندبرد،ان شاا...
خاک بر سر وطن فروششون
منافقین وداعش هردوابزارآمریکا هستندوتفکرات مشترکی دارند
الکی خوش مصداق حال اینها هست ولی خوب اگر برای بقیه آب نشود برای مجاهدین نان که میشود.
محمد جان چرا سانسور میکنی؟ بگذار عقاید مخلف انتشار یابد، شما دوست نداری نخوان.
مرك برمنافقين مرك بر رجوى ومريم رجوى مرك بر وطن فروشان
دشمنان ملت باید مورد شناسایی ملت قرار بگیرند عدم شناخت از دشمن باعث شکست است
لعنت بر این منافقین خائن و کثیف.
رجوی وطن فروش
به ایران و خاکش قسم ، به خون دوستان شهیدم در مرصاد قسم، به تمام ادیان الهی قسم، در آرزوی رویارویی مجدد با این مزدوران وطن فروش ایام را سپری میکنم تا خدا قسمت کند و آخرین نفرشان را به درک واصل کنم. خون اینها بر روی زمین پاک ایران که با خون جوانان رشید آبیاری شده نباید بریزد.
مرگ بر منافقین خاک بر سر
منافقین از ترس اینکه نیروهای مستقر در آلبانی به بهانه شرکت در این برنامه بیان بیرون و دیگه برنگردند و جدا بشن از این فرقه . کلا آنها را نیاوردند و با ویدیو بهشون نشون دادند .
من کل تاریخ ایران را از عیلامی ها امروز از بر هستم واقعا دیوانه تر از این گروه در تاریخ ما وجود ندارد ! ننگ بر آنها باد ! خارج از این ماجرا خیلی باید حواسمون جمع باشه با هر دیدی که هستیم باید با هم باشیم و به نظر هم احترام بزاریم ! تمام دشمنان بر ضد ما دارند متحد می شوند ! و مطمینا راه کارش جنگ نیست بلکه سیاست هست
بزرگترین خیانت آشکار این افراد دست بیعت دادن با صدام حسین ملعون در زمان جنگ ایران و عراق بود و دشمنی آشکار ایشان با هموطنان خود که مردم فهیم ما هرگز فراموش نخواهند کرد .
شما آشغالها بین مردم پایگاهی ندارید و منفور همه مردم ایران هستید . مردم اسم منافقین که میاد با هم متحدتر میشن . ولی ای کاش مسئولین هم کمی با هم متحدتر باشن .
لطفا این کثافت واشغالها راکمتر پخش کنید واین جان بولتون کودن واحمق ایران ولایتمدار رانشناخته که به زعامت ولی امر مسلمین طوما اینهارادرهم خواهیم پیچید انشاالله
مرگ و ننگ و لعن ابدي بر منافقين بي وطن
وطن فروشان بالفطره .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان