بازدید 4682

تکذیب کشف «جسد کودکان بدون چشم و کلیه»

کد خبر: ۷۰۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 01 July 2017
یک منبع آگاه در پلیس پایتخت در واکنش به اظهارات امروز یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر قاچاق اعضای بدن کودکان در تهران، تاکید کرد: در سال‌های اخیر کشف جسد کودکان بدون چشم و کلیه در تهران و یا حاشیه پایتخت سابقه نداشته و چنین موضوعی کذب محض است.

یک منبع آگاه در پلیس آگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در واکنش به ادعای جدید یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر قاچاق اعضای بدن کودکان و ربودن آن‌ها در برخی محلات پایتخت و کشف جسد آن‌ها در بیابان‌های حاشیه تهران درحالی که چشم و کلیه ندارند، با رد این ادعا اظهار داشت: در سال‌های اخیر هیچ گزارشی مبنی بر کشف جسد کودکان در بیابان‌های اطراف تهران نداشته‌ایم.

این مقام مسئول تاکید کرد: این اظهارات قطعاً کذب بوده و هیچ پرونده‌ای در سال‌های اخیر با چنین موضوعی در شهر تهران و در پلیس آگاهی پایتخت وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه این اظهارات کذب، امنیت روانی جامعه را به خطر می‌اندازد خاطرنشان کرد: پلیس پایتخت در سنوات اخیر به هیچ وجه پرونده کشف جسد کودکان با چنین وضعی را نداشته و کشف اجساد کودکان در حاشیه پایتخت با چنین شرایطی به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش تسنیم، فاطمه دانشور در مصاحبه‌ای با هشدار به مسئولان امر مدعی شده «در محلات پرخطر مانند هرندی کودکانی گم می‌شوند که والدین آنها حتی شکایت هم نمی‌کنند.» و در ادامه اظهاراتش عنوان کرده است: «در بسیاری از موارد کودکان ناپدید می‌شوند و اعضای بدن آنها قاچاق می‌شود و بعد از مدت‌ها جسد برخی از آنها در بیابان‌ها بدون کلیه و چشم رها شده است».
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر