بازدید 2315

دفع حمله شدید داعش به گذرگاه الولید و وارد آمدن تلفاتی به نیروهای عراقی

دو منبع نظامی عراقی از موفقیت نیروهای حشد شعبی و گارد مرزی در دفع حمله شدید داعش در شمال گذرگاه مرزی الولید واقع در غرب استان الانبار خبر دادند.
کد خبر: ۷۰۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 01 July 2017
دو منبع نظامی عراقی از موفقیت نیروهای حشد شعبی و گارد مرزی در دفع حمله شدید داعش در شمال گذرگاه مرزی الولید واقع در غرب استان الانبار خبر دادند.

به گزارش تابناک، به نقل از شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، یک منبع نظامی عراقی که خواست نامش فاش نشود، گفت:‌ گروه تروریستی داعش حمله‌ای علیه نیروهای حشد شعبی و گارد مرزی در شمال گذرگاه الولید واقع در غرب استان الانبار، در مرز عراق با سوریه انجام داد که این حمله توسط نیروهای ما دفع شد و آنها توانستند خسارت‌های مالی و تلفاتی را به داعش وارد کنند.

این منبع در ادامه به کشته شدن تعدادی از نیروهای دولتی و حشد شعبی در این درگیری‌های شدید اشاره کرد.

همچنین یک افسر در ارتش عراق در گفتگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: 10 تن از نیروهای حشد شعبی و گارد مرزی عراق در دفع حمله داعش به مرزهای عراق-سوریه کشته و 40 تن دیگر از آنها زخمی شدند.

این افسر عراقی که نخواست نامش فاش شود، افزود:‌ درگیری‌های شدیدی میان نیروهای حشد شعبی و گارد مرزی از یک سو و داعشی‌ها از سوی دیگر شکل گرفت که در آن از سلاح‌های سبک،‌ سنگین و نیمه سنگین استفاده شد و این درگیری‌ها چند ساعتی ادامه داشتند.

به گفته این منبع داعشی‌ها پس از متحمل شدن خسارات مالی و انسانی به سمت شهر القائم در استان الانبار که حمله خود را از آنجا آغاز کرده بودند، عقب‌نشینی کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار