بازدید 5307

عضوهیات مدیره استقلال:رحمتی استقلال را نابود کرد

کد خبر: ۷۰۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 01 July 2017
عضو پیشین هیات مدیره استقلال گفت: هیات مدیره هیچ نقشی ندارد و همه تصمیمات از سوی وزارت ورزش به مدیرعامل باشگاه دیکته می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود معینی درباره جدایی‌اش از هیات مدیره استقلال اظهار داشت: من تنها فردی در هیات مدیره بودم که با تاج سابق قهرمانی دارم و پیشکسوت این باشگاه بودم. فرد تحصیلکرده که مشغله‌های زیادی در دانشگاه داشتم. استقلال نیازی به هیات مدیره ندارد، چون تصمیمات از سوی وزارت ورزش به رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه دیکته می‌شود. افتخاری به همراه علیرضا منصوریان و پندار توفیقی مسائل باشگاه را جفت و جور می‌کنند. هیئت مدیره در تصمیم‌گیری‌ها هیچ نقشی نداشت، 

رحمتی باعث نابودی استقلال شد
پس از درگذشت منصور پورحیدری و استعفای شهاب جهانیان، من و حسن زمانی در هیات مدیره باقی مانده بودیم. حسن زمانی انتقاداتی می‌کرد که به جا بود. من هم انتقاد داشتم، اما شرایطی بوجود آوردند که به آدم اجازه صحبت نمی‌دادند. شرایطی مانند رودررو شدن با بازیکنان به خصوص مهدی رحمتی که 5 بار با حضور ناموفق درون دروازه و کارهای عجیب و غریبش که همه می‌دانستند، استقلال را نابود کرد. کارهای او به خاطر ناراحتی‌اش از کنار رفتن از تیم ملی بود. او فکر می‌کرد بهترین دروازه‌بان ایران است و دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود، اما غافل از اینکه تیم ملی بدون او هم موفق بود و این دوره هم بدون گل خورده راهی جام جهانی شد. 




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار