بازدید 5581

عصبانیت نتانیاهو از اظهارات عریقات در سازمان ملل

کد خبر: ۷۰۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰ 01 July 2017
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با عصبانیت از اقدام صائب عریقات دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در دفاع از جنبش حماس در سازمان ملل متحد گفت: اظهارات عریقات دلیل دیگری بر حمایت تشکیلات فلسطینی از تروریسم است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین, دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه ای افزود: عریقات در سازمان ملل متحد, با وجود اینکه حماس و جبهه ملی آزادیبخش فلسطین صدها نفر از مردم اسرائیل را طی ده ها سال کشتند و در لیست گروه های تروریستی بسیاری از کشورها قرار دارند, تروریستی نخواند.
 
در بیانیه دفتر نتانیاهو آمده است: این اقدام صائب عریقات دلیلی بر حمایت تشکیلات فلسطینی از تروریسم و تحسین و تمجید آن ها از تروریست ها است.
 
صائب عریقات روز پنجشنبه طی سخنانی در سازمان ملل متحد گفته بود: جنبش حماس یک جنبش تروریستی نیست.
 
وی افزوده بود: ملت فلسطین این حق را دارد که در برابر جنایت های جنگی اسرائیل (رژیم صهیونیستی) از خود دفاع کند.
 
دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین تاکید کرده بود: از دیدگاه ما حماس و جبهه ملی آزادی بخش فلسطین تروریستی نیستند.
 
وی همچنین ضمن اشغالگر خواندن رژیم صهیونیستی افزود: اسرائیل طی چند دهه گذشته اقدام به بازداشت و ترور شهروندان فلسطینی کرده است. تل آویو همچنین اراضی فلسطینیان را به نفع خود مصادره کرده و درحال حاضر حدود 10 سال از محاصره غزه توسط اسرائیل می گذرد. پاداش دادن برخی مقامات آمریکایی همچون نماینده دائم این کشور در سازمان ملل به اسرائیل، لکه ننگی بر پیشانی بشریت است.
 
دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین همچنین گفت: اشغالگران اسرائیل، بالاترین سطح پدیده تروریسم را به نمایش گذاشته اند. هیچ فرقی بین قاتلی به اسم داعش و مجرمی که کودکان فلسطینی را زنده زنده در آتش می سوزاند، وجود ندارد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر