بازدید 8418

واکنش نامجومطلق به خرید مجتبی جباری

کد خبر: ۷۰۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 30 June 2017
ستاره سابق فوتبال ایران معتقد است استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، مجید نامجو مطلق. هافبک تکنیکی و خلاق فوتبال ایران که در دهه 60 و70 سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم بزرگ پایتخت را داراست، معتقد است استقلال به یک بازیساز شش دانگ مثل جباری(البته به شرطی که آماده باشد) نیاز داشت.

به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال،روند یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات را چگونه ارزیابی می کنید؟
به نظرم استقلال تا اینجا عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته و البته لازم بود که که یک پلی میکر دیگر جذب شود که با حضور جباری به عنوان بازیساز فکر می کنم تیم کاملی در اختیار کادر فنی است.

 پس از کش و قوس فراوان جباری به استقلال پیوست. گفتید استقلال احتیاج به یک بازیساز داشت،جباری می تواند مفید باشد؟
با مجتبی جباری چهار یا پنج سال پیش بسیار موافقم اما طی سه سال گذشته من فوتبال جباری را ندیده ام و نمی توانم کیفیت فعلی او را قضاوت کنم اما باز هم می گویم که جباری با شرایط چند سال پیش به درد استقلال می خورد.

 فکر می کنید با بازگشت جباری به استقلال باز هم این تیم و کادرفنی اش دچار چالش و حاشیه خواهند شد؟ مثل اتفاقاتی که جباری در زمان مظلومی یا قلعه نویی رقم زد.
اعتقاد من همیشه این بوده که قدرت کادرفنی می تواند بر هر حاشیه ای غلبه کند. اگر کادرفنی با قدرت عمل کند هیچ بازیکنی برای تیم حاشیه نمی سازد اما اگر مربیان از خود ضعف نشان دهند حتی بازیکنان جوان هم می توانند مشکل ساز شوند.

 به نظرتان با حضور هافبک هایی مثل شجاعیان،فرشید اسماعیلی،امید نورافکن و ابراهیمی بازهم احتیاج به هافبک دیگری بود؟ 
به عقیده من کمبود یک طراح واقعی در استقلال حس می شد. فرشید اسماعیلی تا حدودی این وظیفه را به خوبی انجام می دهد اما همچنان با روزهای اوج مجتبی جباری فاصله دارد. استقلال بازیکنی لازم دارد که بتواند طراح حملات باشد و به بازی این تیم نظم بدهد. تعداد این بازیکنان زیاد هم نیست ولی حضورشان برای استقلال ضروری است. جباری اگر آماده باشد می تواند این مشکل را حل کند.

کمی هم درباره پرسپولیس صحبت کنیم. آن ها برخلاف استقلال که خیلی پر سر و صدا در بازار حاضر شد، خیلی منطقی دنبال جذب بازیکن بودند.
به نظرم پرسپولیس هم در فصل نقل و انتقالات تا اینجا خوب عمل کرده و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته.

 پرسپولیس برای قهرمانی آسیا شانس دارد؟
به هرحال امیدوارم هر تیمی که به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت می کند موفق باشد. بالاخره پرسپولیس در حال حاضر آبروی فوتبال ایران است.

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر