بازدید 3303

بهداد به ماجرای رستمی و انوشیروانی ورود نمی‌کند

کد خبر: ۷۰۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 30 June 2017
قهرمان المپیک لندن ترجیح داده در مورد اتفاقات اخیر وزنه‌برداری و استعفای انوشیروانی اظهار نظر نکند و فقط امیدوار است هر چه سریع تر تیم ملی سر و سامان بگیرد و اردو آغاز شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بهداد سلیمی در مورد تصمیم سجاد انوشیروانی مبنی بر استعفا از سرمربیگری تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نظر خاصی در مورد این اتفاق ندارم. سجاد و کیانوش هر دو از دوستان خیلی خوب من هستند. ممکن است صحبت کردن من باعث رنجش یکی از دو دوست عزیز شود بنابراین اصلا به این موضوع ورود نمی کنم. به هر حال این قضیه را فدراسیون باید حل کند. امیدوارم شرایط بهتر شود و تیم ملی سر و سامان بگیرد و هر چه زودتر شاهد آغاز اردوها باشیم.

او در پاسخ به این پرسش که در صورت تغییر سرمربی تیم ملی برنامه او برای ادامه کار چیست؟ تصریح کرد: به عنوان ورزشکار وظیفه دارم هر تصمیمی فدراسیون بگیرد به آن احترام بگذارم و این که چه کسی بخواهد سرمربی تیم ملی شود برای من فرقی ندارد. مهم این است که به هدفی که داریم برسیم و شرایطی فراهم شود که دغدغه‌ای برای ادامه حضورمان در اردوها نداشته باشیم. این که چه کسی سرمربی شود بستگی به نظر رییس فدراسیون دارد که بتوانند با هم همکاری کنند. من به عنوان یک ورزشکار و یک سرباز در حیطه اختیارات خودم نمی‌بینم که بخواهم سرمربی تعیین کنم یا اعتراضاتی به تصمیم  فدراسیون داشته باشم.

قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این پرسش که مشخص نبودن تکلیف تیم ملی بر روی انگیزه ملی پوشان تاثیر نمی‌گذارد؟ تصریح کرد: بر روی انگیزه نه اما در روند تمرینات ۱۰۰ درصد تاثیرگذار است. به هر حال تمرین کردن به همراه سایر ملی‌پوشان و با برنامه‌ریزی که مربیان دارند خیلی متفاوت از این است که ما تمرینات را با برنامه‌ریزی خودمان جلو ببریم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که نگران نیست با این شرایط تا مسابقات جهانی نتواند به آمادگی ایده‌ال برسد؟ گفت: قطعا نگرانی هست. فرصت زیادی را تا الان از دست داده‌ایم و اگر این شرایط ادامه‌دار باشد نگرانی‌ها هم بیش‌تر خواهد شد.

ملی‌پوش فوق سنگین ایران در مورد این که نمی‌خواهد با رییس فدراسیون صحبتی برای آغاز اردوها داشته باشد، تاکید کرد: در این قضیه ورود نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم در این مساله پیش آمده کنار باشم و خیلی وارد این مسائل نشوم زیرا ورود به این مسائل یعنی ورود به حاشیه و من نمی‌خواهم اصلا وارد حاشیه شوم.

سلیمی با بیان این که انتظار دارد کیفیت اردوی جدید تیم ملی بالا باشد، گفت: انتظار ما این است فدراسیون اردوی جدید را به صورت ویژه‌تر حمایت کند و کمبودهایی که در اردوی قبلی بود را برطرف کند، چرا که این اردو برای مسابقات جهانی است و ملی‌پوشان نباید دغدغه غذا، مکمل، حقوق و سالن تمرین داشته باشند. نمی‌گوییم شرایط اردویی و تمرینی ما  با سایر رقیبان برابر باشد چرا که چنین چیزی دیگر برای ما تبدیل به آرزو شده است اما حداقل‌ها برای ما آماده شود تا با خیال راحت ‌تمرین کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل