بازدید 4199

چاره‌ ما لبخند زهرآگین دشمن نیست

کد خبر: ۷۰۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 22 June 2017
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز چاره‌ ما لبخند زهرآگین دشمن نیست بلکه تمسک جستن به تفکر شهداست.

به گزارش ایسنا، محمد اسماعیل سعیدی در آیین تجلیل از خادمان شهدای استان، اظهار کرد: بنده ۱۲ سال به عنوان خادم شهدا بودم و به این نتیجه رسیدم که رمز موفقیت راهیان نور خود شهدا هستند.

وی ضمن بازگویی خاطره‌ای از اردوهای راهیان‌نور، بیان کرد: اردویی از دانشگاه تبریز برای راهیان‌نور داشتیم که بخش بزرگی از امکانات حل نشده و مشکل مالی داشتیم، صبح زود نیز قرار بر حرکت کاروان بود، در همین حال رو به شهدا کرده طلب مساعدت کردم.

وی اضافه کرد: بعد از طلب مساعدت از شهدا، مشکل ظرف یک ساعت حل شد؛ چرا که شهدا گره گشا هستند و بخش عمده‌ای از تاثیرگذاری جریان بزرگ فرهنگی راهیان نور نیز خود شهدا هستند.

سعیدی بیان کرد: بارها تاثیرگذاری شهدا را شاهد بودیم و باور دارم که شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند، چرا که تاثیرشان را در زندگی روزمره به عینه مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس عده‌ای می‌گفتند که نمی‌شود. اما شهدا، قدم در مسیر گذاشته و پیروز شدند، امروز چاره‌ی ما لبخند زهرآگین دشمن نیست بلکه تمسک جستن به تفکر شهداست.

وی افزود: ما در راهیان نور به عنوان عملیات فرهنگی بزرگ، تاثیرگذاری را تجربه کرده‌ و نتیجه‌اش را نیز مشاهده کرده‌ایم، لذا پشتیبانی و حمایت خادمان شهدا در کاروان راهیان نور در حقیقت بسط و توسعه‌ی تفکری است که کشور ما را نجات می‌دهد، چرا که نجات در تفکر شهیدان و راهیان نور است.

نماینده‌ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: مادامی که دشمن در همان اعتقاد و روش است، امید بستن به آن نیز محکوم به شکست بوده و طریق پیروزی تنها در فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه‌ی ستاد مرکزی راهیان‌نور، یک سری تصمیماتی در راستای تسهیل و کمک به برنامه‌های راهیان نور گرفته و مقرر شد تا تدوین و آماده شود، امیدواریم این موضوع نیز محقق شود و بخشی از مشکلات راهیان نور هموار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل