بازدید 5533

پیشنهاد200میلیون یورویی از پاریس برای رونالدو

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در حالی پس از جام کنفدراسیون‌ها به ملاقات فلورنتینو پرز می‌رود که قصد دارد در این جلسه از پیشنهاد حدود 200 میلیون یورویی پاری سن ژرمن رونمایی کند.
کد خبر: ۷۰۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 22 June 2017
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در حالی پس از جام کنفدراسیون‌ها به ملاقات فلورنتینو پرز می‌رود که قصد دارد در این جلسه از پیشنهاد حدود 200 میلیون یورویی پاری سن ژرمن رونمایی کند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،رونالدو با وجود اینکه هنوز رسما مواضعش را اعلام نکرده اما به وضوح از وضعیت کنونی خود در مادرید به دلیل اتهام به فرار مالیاتی‌ عصبانیست. او از رئال مادرید نیز در این قضیه انتظار حمایت بیشتری داشته و به همین دلیل هم به صورت کاملا جدی به ترک رئال مادرید پس از هفت فصل فکر می‌کند. او عصبانیتش را به ژرژ مندس هم اطلاع داده است.
 
با این حال، فلورنتینو پرز، رئيس باشگاه اخیرا در مصاحبه با اوندا سرو ضمن اعتراف به نارضایتی رونالدو از وضعیت موجود گفت که قصد دارد بلافاصله پس از پایان جام کنفدراسیون‌ها با فوق ستاره پرتغالی تیمش صحبت کند. رونالدو هنوز هم به صورت جدی به ترک رئال مادرید فکر می‌کند و پرز هم با علم به این موضوع، به خوبی از اهمیت این جلسه در آینده رونالدو آگاه است.
پیشنهاد200میلیون یورویی از پاریس 
رونالدو هیچ دری را به روی آینده‌اش نبسته و از آنجا که می‌داند پرز به هر قیمتی حاضر به فروشش نیست، قصد دارد در این جلسه از پیشنهاد حدود 200 میلیون یورویی پاری سن ژرمن رونمایی کند. پیشنهادی که اگر با اصرار رونالدو به جدایی همراه شود، سخت بتوان آن را رد کرد. این پیشنهاد وقتی این را هم بدانیم که ژوزه مورینیو علاقه چندانی به جذب رونالدو ندارد، جدیت بیشتری به خود می‌گیرد. پاریسی‌ها حاضرند برای داشتن رونالدو هر هزینه‌ای را تقبل کنند. گرچه، رونالدو به جز پاری سن ژرمن از سوپرلیگ چین هم پیشنهادهایی دارد اما دوست ندارد در سن 32 سالگی و در سال منتهی به جام جهانی از بالاترین سطح دور باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان