بازدید 4659

بر سر تراکتور با هیچ کس معامله نمیکنیم

کد خبر: ۷۰۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 21 June 2017
به رغم گذشت سي روز از ابلاغ نامه فدراسیون فوتبال به باشگاه تراکتور سازی مبنی بر مالکیت ناصر شفق و تعیین مهلت یک هفته ای برای ارائه مدارک هنوز هیچ سندمعتبرى  از سوی این باشگاه به فدراسیون ارسال نشده است .

به گزارش تابناک ورزشی، به همین سبب سید مهدی فاطمی نویسی نماینده مالک قانونی تراکتور سازی بیانیه ای ای صادر و طی آن از مسوولین خواست تا نسبت به تحویل باشگاه به ناصر شفق تسریع به عمل آورند.

در این بیانیه آمده است ؛ 
متاسفانه انگار رعايت " قانون "در کشورما متناسب با افراد و وابستگى انان به جايگاه ونهادهاى مختلف متغییر مى باشد واين فراقانونى بودن  وبا امر ونهى هاى بى پايان دست از باشگاه مردمى تراكتورسازى برنميدارند .

نه تمايل دارند كه شفاف همه انچه گذشته  وبوده را مردم بدانند ونه حاضرند از قانون تمكين نمايند، تیمی که بر اساس اسناد و مدارک ، مالک دارد و مراجع معتبر و ذی صلاح برمالکیت ان صحه گذاشته اند، گویی بازیچه ای بیش برايشان نيست و همواره خود را بالاتر از همه قوانین تصور می کنند ومرجع تشخيص عدالت راخود مى پندارند غافل از اينكه مردم در حقيقت قصه هايشان  هميشه به "حقيقت" قسم ميخورند حتى اگر درخاك دفن شده باشدوچه زيبا گفته اند  درمكتب شيعه "حق " ستاندنی ست .

سابقه دو فصل مدیریت شفق بر تراکتور خود گویای همه ناگفتنی هاست. آنجا که بعد از هشت سال ازليگ يك به لیگ برتر آمده و در اولین فصل حضور جدای از انجام بازیهای زیبا ، نمایشی تحسین برانگیز از فرهنگ فاخر و اصیل تماشاگران را شاهد بودیم. بدون شک باشگاه و تماشاگران در آن سالها هيچگاه خود را جدای از یکدیگر نیافتند. چنین فضای بی بدیل و چشم نواز ، حسادت ها را برانگیخت و مسائلی دروغین را دست آویز قرار داده تا شفق به سان آن مادرى  که برای دو نیم نشدن فرزندش مجبور به چشم پوشی از حق خود شود تا اين طفل ازبين نرود  ، باشگاه را در بهترین شرایط ممکن با صدهزار تماشاگر مجبور به تحویل گردد ، تا گذر ایام خود بهترین گواه بر نادرستى ادعاهای واهى باشد.بطورمثال محروميت از دو پنجره نقل وانتقالات نمونه توان مديريتى وبى مبالاتى در حق باشگاه بزرگ تراكتور سازى وهواداران پرشور ان است.

امروز که به لطف خدا و به همت همه اركان نظام جمهورى اسلامى امنيت وارامش  بر سرتاسرايران اسلامى برقرارشده است ،این حق قانونى مالك باشگاه است كه باشگاه را همانگونه که  در سال١٣٨٩ستاندند ، همانطور هم بدون بدهى انباشت پس بدهند. یقینا روزهای اقتدار و بزرگی این اسطوره بی همتای دیار ستار خان و شهیدان باکری با حمایت همه مردم و مسوولین دلسوز كشورى  و استانی فرا رسیده و چرخهای این عشق سرخ فوتبال ایران و آسیا را به فتح خود در خواهد آورد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان