بازدید 6228
بازتاب

منتظری ازقطرپیشنهادگرفت وقیداستقلال را زد

نصوریان و استقلالی ها از جذب منتظری، اطمینان کامل داشتند و خود این بازیکن هم اعلام کرده بود وقتش رسیده که به ایران برگردد. باید دید این خبر از سوی مدیران استقلال به صورت رسمی اعلام می شود یا نه؟
کد خبر: ۷۰۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 21 June 2017
جواب نهایی در بدترین زمان ممکن به استقلال و منصوریان داده شد. آنها درحالیکه منتظر حضور پژمان منتظری بودند حالا با جواب منفی او مواجه شده اند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،از باشگاه استقلال خبر می رسد که منتظری ساعاتی قبل با منصوریان و مدیران این تیم تماس گرفته و اعلام کرده با توجه به شرایط موجود، نمی تواند به ایران برگردد و استقلالی شود. او گفته امسال را هم در لیگ ستارگان قطر سپری می کند و با پیراهن الاهلی ادامه می دهد. او نتوانسته خانواده اش را برای تغییر محل زندگی و بازگشت به ایران راضی کند.
 
هرچند گفته می شود جواب منفی منصوریان به درخواست های منتظری بخصوص عدم تمایل به جذب جباری در این تصمیم بی تاثیر نبوده است. همه این اتفاقات درحالی رقم خورده که منصوریان و استقلالی ها از جذب منتظری، اطمینان کامل داشتند و خود این بازیکن هم اعلام کرده بود وقتش رسیده که به ایران برگردد. باید دید این خبر از سوی مدیران استقلال به صورت رسمی اعلام می شود یا نه؟

منتظری ازقطرپیشنهادگرفت وقیداستقلال را زد
 
بعد از تغییر و تحولاتی که در باشگاه الاهلی رخ داد، کاپاروس سرمربی جدید این تیم خواهان حفظ منتظری شده است. مسئولان الاهلی هم اخیرا با مدافع تیم ملی ایران مذاکره کرده‌اند، اما طرفین درخصوص مدت قرارداد با یکدیگر اختلاف دارند. 

منتظری خواهان عقد قرارداد دو ساله با الاهلی است، اما مسئولان این باشگاه روی قرارداد یک‌ساله نظر دارند. این درحالی است که طرفین درمورد مسائلی مالی اختلافی با یکدیگر ندارند. باید دید در نهایت منتظری پیراهن چه تیمی را در فصل آینده بر تن خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان