بازدید 3225
۲

وزیر خارجه قطر به واشنگتن می‌رود

کد خبر: ۷۰۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 20 June 2017
وزیر امور خارجه قطر اعلام کرد که قرار است ظرف چند روز آینده به منظور گفت‌وگو با مقامات آمریکا درباره بحران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به واشنگتن سفر کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر در اظهارات خود به رسانه‌های قطری تاکید کرد که قصد دارد درباره راه‌های همکاری برای آشتی دوحه با کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس پس از قطع روابط دیپلماتیک آنها با کشورش به واشنگتن سفر کند.

وزیر امور خارجه قطر تصریح کرد، دوحه آمادگی کامل برای دستیابی به راه حل فراگیر بحران کنونی و پایان  دادن به قطع روابط دیپلماتیک میان قطر و کشورهای عربی در زمینه اتهامات وارده به این کشور مبنی بر حمایت مالی از تروریسم را دارد این در حالی است که وزیر امور خارجه قطر این اتهامات را تکذیب کرد.

وی همچنین تاکید کرد: بحران پای میز مذاکرات ان هم براساس اصول روشن و واضح پایان خواهد یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فاجعه دقیقا همینجاست که دو کشور مسلمان بیایند آمریکا را حکم بین خودشان قرار دهند. تا زمانی که کدخدای دهشان آمریکاست کارشان به سامان نمی رسد. چرا نباید خود امم مسلمان یک مجلس شورای مستقل در اموربین دولتهایشان داشته باشند؟
اخرش باید دست به دامن امریکا بشوید وگرنه دولتهای منطقه فقط اتش بیار معرکه هستند هرچند این معرکه ها را خود امریکا درست می کند واقعا جای تاسف است که کشورهای اسلامی نمی توانند با هم کنار بیایند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل