بازدید 4033

سن بالای بازنشستگان بهانه ی بانک ها برای پذیرش ضامن

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخت گیری بانک ها در پذیرش ضامن گفت: بانک ها ضمانت بازنشستگان را حتی با داشتن گواهی کسر از حقوق با بهانه سن بالای ضامن قبول نمی کنند، که این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
کد خبر: ۷۰۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 20 June 2017
رسول خضری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از روند سخت گیری بانک ها در پذیرش ضامن برای ارائه وام های بانکی خرد گفت:باید پذیرفت عملکرد سیستم بانکی در ارائه خدمات به اقشار کم درآمد و محروم جامعه ضعیف است.  

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:در حال حاضر بسیاری از خانوارها با مشکلات مالی جدی روبرو هستند و وام های خرد بخشی از مسائل مالی آنان را حل می کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:اینکه بانک ها تاکید دارند ضامن معرفی شده از سوی متقاضی وام، کارمند رسمی دولت باشد، قابل قبول نیست.

انتقاد از بی مهری بانک ها به بازنشستگان

وی با اشاره به اظهارات سیف در خصوص امکان پذیرش حساب یارانه سرپرست خانوار به عنوان ضمانت وام بانکی، ادامه داد:بانک ها باید به وظایف حاکمیتی خود در مقابل مردم عمل کنند و به تمامی افراد جامعه خدمات ارائه کنند، اما با این وجود به موضوع امکان پذیرش حساب یارانه سرپرست خانوار به عنوان ضمانت وام بانکی روی خوش نشان نمی دهند.  

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود:شنیده می شود برخی از بانک ها، ضمانت بازنشستگان را حتی با داشتن گواهی کسر از حقوق با بهانه سن بالای ضامن قبول نمی کنند،که این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست بنابراین باید بخش نظارتی بانک مرکزی با اعمال نظارت موثر اعمال کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان