بازدید 7082
۹

اعمال محدودیت در ورودی‌های تونل نیایش

کد خبر: ۷۰۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 20 June 2017
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال محدودیت و تغییر در نحوه تردد خودروها به تونل نیایش از صبح امروز خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: از صبح امروز ورودی تونل نیایش از مسیرشرق به غرب بزرگراه صدر هر روز از ساعت 6 تا23 مسدوداست و تنها از اتوبان صدرطبقاتی امکان ورود و تردد خودروها به داخل تونل نیایش وجود دارد.

وی ادامه داد: درمسیرغرب به شرق تونل نیایش نیز از ساعت 12 تا23 امکان ورود به بزرگراه صدر همکف وجود ندارد و الزاما در این  مسیرخودروها وارد صدرطبقاتی می‌شوند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگان باید باتوجه به وضعیت جدید انتخاب مسیر کنند، اظهارکرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

رازقی درباره چرایی این تصمیم به ایسنا گفت: بر اساس مطالعات تحقیقاتی انجام شده و به منظور تسهیل در تردد شهروندان و سرعت بخشیدن به تخلیه بار ترافیکی در این مسیر، نتایجی به دست آمد که بر اساس آن، مقرر شد دسترسی تونل نیایش و پل طبقاتی صدر به صورت مستقیم انجام شود و تردد در مسیر همکف صدر به تونل نیایش تنها برای ساعات شبانه امکان پذیر باشد.

وی افزود: همانطور که گفته شد تا کنون تصمیمی برای اعمال محدودیت برنامه ریزی شده در ساعات بین 23 تا 6 صبح اتخاذ نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
میگم چطوره کلا تیغه بکشیدش بره، دیگه به چه دردی میخوره؟
بسیار طرح خوبی هست
افرین
روزها مسدود است!؟
کار بدون مطالعه همین است تونل می سازند بعد مجبور می شوند ورود به آن را ممنوع کنند.
پس چرا تونل زدید ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
یعنی اگر در طول روز کسی از خیابان شریعتی بخواهد برود به سمت نیایش باید از مدرس و چهاراه پارک وی برود ؟؟
پس چرا تونل زدید ؟
این چه طرز پل ساخته؟ هر چی رو که میسازین بعد از مدتی میبندین و بلا استفاده میشه اونوقت قلیباف هی داد سخن میده که چند ماه کار کارشناسی انجام شده راهنمایی رانندگی هم که کلا راه چاره رو در بستن مسیر ها و تنگ کردن ورودی ها میبینه ، اگه قراره ببندین اصلا چرا میسازین یه سفر به کشورهای پیشرفته بزنین ببینین اصلا از این مقررات مند در اوردی در ایران جایی میبینین ، تمام طرح ها و تصمیمات شده ازمون و خطا
شب مي خوابن ، صبح پا ميشن يك طرح ميريزن . چند روز بعد مي بينن بد تر شد ، پشيمون ميشن.
براردر من شما كه اين كارو كردين حتما براي نقشه هاي جي پي اس مردم هم اعمال و اعلام كردين كه از فردا مسير اشتباه نده
باسلام تحقیقات را چه کسی انجام میدهد ؟؟؟بنده همیشه از تونل نیایش در پیک ترافیک ناچارا استفاده میکنم مسیری که از شرق به غرب داخل تونل حدودا 30 دقیقهطی میکردم اما دو روزه که حدودا یکساعت این مسیر جدید برای ورود مجدد به نیایش طی میکنم لطف محققتان را تعویض نمایید تا از تحقیقات نتیجه بهتری حادث شود ممنون
آقایان قالیباف و چمران توضیح دهند که اینهمه پول ملت رو الکی خرج کردند و این پروژه شکست خورده رو انجام دادند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار