بازدید 4971

گزارشی از جزییات وضعیت بازیکنان جدیدپرسپولیس

کد خبر: ۷۰۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 20 June 2017
نوراللهی در تلاش است تا مشکل ۵ ماه باقی مانده از خدمت سربازی اش را حل کند. باشگاه پرسپولیس به تراکتورسازی نامه زده و خواهان آن شده طبق مقررات موجود در صورت امکان مراتب عدم نیاز یگان سپاه عاشورای تبریز به این بازیکن اعلام شود تا خدمت سربازی نوراللهی به پایان برسد و به پرسپولیس برگردد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیسی ها امیدوار بودند بتوانند با سروش رفیعی هم تمدید کنند چرا که اعتقاد دارند هنوز قراردادی با الخور قطر امضا نکرده و ترکاشوند معاون باشگاه عصر روز گذشته با این بازیکن تماس گرفت تا قرار مذاکرات را بگذارد اما رفیعی در واکنش به این مسئله در صفحه اینستاگرام و تلگرام خود خطاب به هواداران گفت تصمیمش را برای رفتن به خارج از ایران گرفته و نمی خواهد با این خبرها با احساسات آنها بازی شود.

از طرف دیگر بشار رسن عراقی هم مذاکراتی با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته و خبر می رسد طرفین به توافقاتی دست یافته اند و قرار است رسن مشکل خود با تیم عراقی اش را حل کند. بشار رسن توافقی حدود ۹۰۰ میلیون تومان با پرسپولیس داشته که بخشی از این مبلغ بابت رضایتنامه از سوی رسن به تیم عراقی اش پرداخت خواهد شد. پرسپولیسی ها توافق با رسن را اعلام نکردند تا باشگاه عراقی او نتواند شکایت کند و مبلغ قراردادش بالاتر نرود.

پرسپولیس فقط صادق محرمی را به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال در اختیار دارد و ۸ جای خالی در این فهرست دارد. در رده سنی امید هم این تیم مانند سایر تیم ها می تواند ۱۵ بازیکن به خدمت بگیرد که پرسپولیسی ها فقط درویش وند و طاهرخانی را در این رده دارند و نفراتی چون کرملاچعب و آقایی مازاد اعلام شده اند.

برانکو روز گذشته جلسه ای با مسئولان باشگاه داشت و در جریان آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم قرار گرفته است. طاهری و ترکاشوند در جلسه دوشنبه همه موارد را به برانکو اعلام کردند و توضیحات لازم را درباره لیست تیم، وضعیت بازیکنان و قراردادها به وی گزارش دادند.

برانکو ابراز امیدواری کرده مشکل نوراللهی هرچه زودتر حل شود و برای تمدید قرارداد کامیابی نیا اقدام شود و تاکید دارد بشار رسن عراقی هم جذب شود.

برانکو درباره سایر نیازهایش بر مبنای جای خالی که پرسپولیس در رده سنی زیر ۲۳ سال و امید خواهد داشت تصمیم خواهد گرفت. دفاع میانی، هافبک نفوذی، وینگر و مهاجم  از جمله پست هایی است که برانکو احتمال دارد بازیکنان زیر ۲۳ سال و امید را در آن جذب کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل