بازدید 4446

برخوردفدراسیون با کشتی‌گیران کم‌کار انتخابی تیم ملی

کد خبر: ۷۰۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 20 June 2017
رییس کمیته‌ داوران فدراسیون کشتی با بیان اینکه رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بر اساس قوانین جدید داوری برگزار می‌شود گفت:داوران با کشتی‌گیران کم‌کار برخورد جدی خواهند داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد ابراهیم امامی درباره مشخص شدن اسامی داوران خارجی در رقابت‌های انتخابی تیم‌های‌ ‌ملی کشتی آزاد  و فرنگی، اظهار کرد: هنوز این موضوع نهایی نشده است و ان‌شاء‌الله پس از برگزاری جلسه تا هفته‌ آینده مشخص خواهد شد. ما باید اسامی داوران داخلی را نیز برای حضور در این رقابت‌ها را نهایی کنیم، اما برگزاری همزمان لیگ برتر نیز باعث شده این تداخل به وجود بیاید که تا به این لحظه اسامی داوران را اعلام نکنیم، اما این موضوع نیز به زودی انجام خواهد شد.

رییس کمیته‌ داوران فدراسیون کشتی با بیان اینکه رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی بر اساس آخرین قوانین داوری انجام خواهد شد، به ایسناگفت: رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی بر مبنای آخرین مقررات داوری که توسط اتحادیه جهانی کشتی ابلاغ شده است صورت می‌گیرد. طبق دستور اتحادیه جهانی کشتی داوران ملزم هستند به صورت  جدی با کشتی‌گیران کم کار که سعی می‌کنند با اعمالی نظیر گرفتن پنجه و انگشتان، حریف را مهار کنند، برخورد کنند.

وی با اشاره به برخی قوانین جدید در کشتی آزاد گفت: پیش از این زمانی که کشتی‌گیر توسط داور کم کار تشخیص داده می‌شد مبارزه قطع و اگر آن کشتی‌گیر نمی‌توانست در 30 ثانیه از حریفش امتیاز بگیرد به وسیله اخطار و امتیاز مجازات می‌شد، اما در حال‌ حاضر فقط با یک امتیاز مجازات می‌شود.

امامی خاطر نشان کرد: در کشتی فرنگی نیز کشتی‌گیران کم کار بدون این که مبارزه قطع شود، در مرتبه اول اخطار کم کاری می‌گیرند و اگر این کار تکرار شود باز هم کشتی قطع نمی‌شود و یک امتیاز به حریفش داده خواهد شد. در حالی که قبلا کشتی توسط داور قطع می‌شد و در جریان مبارزه وقفه بوجود می‌آمد. اتحادیه جهانی کشتی با وسواس زیاد به دنبال این است که کشتی‌گیران را هر چه‌ بیشتر فعال‌تر کند و با کشتی‌گیران کم کار برخورد کند که بر این اساس داوران نیز این موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

رییس کمیته‌ داوران فدراسیون کشتی در پایان گفت‌: امیدوارم رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی با قضاوت خوب داوران داخلی و خارجی بدور از هر گونه حاشیه‌ای به پایان برسد و شاهد رقابت‌های جذاب و تماشاگرپسند باشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان