بازدید 3717
۵
نرخ کرایه‌های جدید حمل و نقل عمومی ابلاغ شد

افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی کرایه‌ تاکسی

فرماندار تهران از ابلاغ نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: بر اساس این ابلاغیه کرایه تاکسی ۱۰ درصد، مترو ۱۵ درصد و اتوبوس ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۷۰۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱ 19 June 2017
فرماندار تهران از ابلاغ نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: بر اساس این ابلاغیه کرایه تاکسی ۱۰ درصد، مترو ۱۵ درصد و اتوبوس ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

عیسی فرهادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا درباره نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی که محل بحث شورای شهر و فرمانداری تهران بود و هیئت حل اختلاف در رابطه با آن ابراز نظر نهایی کرده است، اظهار کرد: نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی امروز دوشنبه برای اجرا ابلاغ شد.

وی ادامه داد: بر اساس ابلاغیه جدید، نرخ کرایه‌های تاکسی 10 درصد، مترو 15 درصد و اتوبوس 15 درصد افزایش خواهند یافت و این مهم قابل تغییر نخواهد بود.

فرماندار تهران با بیان اینکه نرخ در نظر گرفته شده برای کرایه‌های حمل و نقل عمومی هر چه زودتر اجرا خواهد شد، تصریح کرد: اگر رانندگان بخواهند فراتر از نرخ اعلامی کرایه‌ها را دریافت کنند با آنان برخورد خواهد شد.

برخورد جدی با متکدیان در تهران


فرهادی همچنین درباره برخورد با متکدیان تهران گفت: برخورد جدی با متکدیان که در گذشته نیز انجام شده بود با جدیدت ادامه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: متاسفانه تعداد متکدیان در تهران  با توجه به فصل تابستان رو به افزایش است و برخورد با این افراد ادامه می‌یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
انتخابات تموم شد افزایش قیمتا تازه شروع شد
اول تاکسی داران را مجبور کنید از تاکسیمتر استفاده کنند بعد کرایه رو اضافه کنید .فعلا هرچی دوست داشته باشند میگیرن .اگه 15درصد اضافه بشه به نرخ تاکسی چه کسی میخواد کنترل کنه بیشتر نگیرن؟
معنی کم شدن نرخ تورم رو فهمیدیم شکر خدا
مترو که تازگی قبل از سال گران شده بود !
کاشکی یه حریم امنی برای دوچرخه درست میشد بیخیال وسیله عمومی میشدیم .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی