بازدید 5814

بروجردی: جمهوری اسلامی با کسی شوخی ندارد

کد خبر: ۷۰۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 19 June 2017
رئیس کمیسیون امنیت ملی پیام عملیات موشکی سپاه را متوجه آمریکا دانست و گفت: آمریکا در راس شیطنت‌های تروریستی در منطقه است.

به گزارش شبکه خبر، علاءالدین بروجردی با بیان اینکه پاسخ ما کوبنده‌تر خواهد بود، عنوان کرد: با دم شیر نمی‌توانند بازی کنند و باید تبعات هر اقدام نابخردانه را تحمل کنند.

وی این پیام را متوجه آمریکا دانست و  گفت: آمریکا در راس شیطنت های تروریستی در منطقه است. حضور آن در موصل و رقه و فرستادن محموله های کمکی با این عنوان که گفتند به اشتباه باد آنها را برای داعش برده است و یا اقدامات علیه ارتش سوریه در شرایطی که حلب را آزاد کرده بود نشان می دهد آمریکایی ها در راس قرار دارند.

بروجردی ادامه داد: عربستان و دیگر کشورها که ژست حمایت از تروریست را می‌گیرند، بدانند جمهوری اسلامی با هیچ کسی شوخی ندارد. در حال حاضر وارد فاز مبارزه جدیدی با تروریست‌ها در منطقه شده‌ایم.

وی اضافه کرد: تاکنون از طریق مستشاری و متخصصین ما در سوریه به آنها نظر مستشاری می‌دادیم که تاثیرات زیادی داشت. در شرایطی که سنای آمریکا به تعیین تحریم‌های جدید علیه ایران پرداخته بود این اقدام پاسخی بود به آمریکا که در دوران تحریم توانستیم به این موفقیت‌ها دست پیدا کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان