بازدید 5659
۲

تشکیل‌پرونده برای غرق‌شدن کودک ۸ ساله در استخر

کد خبر: ۷۰۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 19 June 2017
دادستان قم گفت: دو نفر از متهمین حادثه دلخراش غرق شدن کودک ۸ ساله در استخر بازداشت و روانه زندان شدند.
 
به گزارش میزان، مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از تشکیل پرونده قضایی در خصوص غرق شدن کودک ۸ ساله در استخر خبر داد و گفت: در تاریخ ۲۱/ ۳ / ۹۶ در ساعت ۱۷، طفل ۸ ساله‌ای جهت شرکت در کلاس‌های آموزش شنا در مجموعه استخرهای شهر قم واقع در منطقه پردیسان حضور یافته که متاسفانه در اثر کوتاهی و بی مبالاتی مربی و نجات غریق، طفل دچار غرق شدگی شده که بلافاصله به بیمارستان اعزام شد، اما متاسفانه اقدامات پزشکی نتیجه‌ای در بر نداشته و پس از چند روز در کما بودن، طفل ۸ ساله فوت شد.

وی گفت: دستگاه قضایی بلافاصله با خاطیان این امر برخورد کرده و در این راستا دو نفر از عاملان این حادثه بازداشت و روانه زندان شدند.

دادستان قم اضافه کرد: همچنین استخر مذکور نیز پلمب شد.

کاهه ادامه داد: جزئیات بیشتر این حادثه در دست بررسی است و چنانچه مشخص شود افراد دیگری در این راستا مرتکب تقصیر شده طبق موازین قانونی با آن‌ها برخورد خواهد شد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اگر جريمه هاي سنگين مالي قرار ميداد كه افراد خاطي مجبور به دادن كليه اموالشون در حد بر شكستگي ميدادن اين قبيل اتفاقات به حداقل ميرسيد
فقط زندان رفتن و پلمپ كردن فايده ايي نداره،درسته كه ماديات فرزند اون پدر و مادر داغ ديده رو بر نميگردونه ولي جلوي اين حوادث رو ميگيره
هر سال داره این اتفاق می افته اما راه حلی اندیشیده نمیشه. من که از ترس پسرم رو ثبت نام نکردم. با اینکه یادگیری شنا خیلی هم ضروریه. امیدوارم مسوولان فکری بکنند. ضمنا خیلی حیف شد که در دوران وزارت جدید آموزش و پرورش اجبرای بودن شنا را برداشتند. کاش قانونش میموند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل