بازدید 5987
۵

گرما خوزستان را نیمه تعطیل کرد

کد خبر: ۷۰۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 18 June 2017
در پی افزایش دما و بروز مشکل در شبکه برق، ستاد بحران خوزستان ساعت کاری در تمام شهرستان های این استان را تا پایان هفته جاری تا ساعت 12 اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، در پی افزایش دمای هوا به بیش از 49 درجه سانتیگراد برای رفاه حال شهروندان و صرفه جویی در مصرف انرژی با پیشنهاد ستاد بحران استان و موافقت استاندار خوزستان ساعت اداری در همه شهرستان های استان برای همه بانک ها، ادارات و دستگاه های اجرایی (به جز مراکز عملیاتی، خدماتی ،امدادی ، بهداشتی و درمانی بیمارستان ها و مراکز آتش نشانی) از روز یکشنبه 28 خرداد تا چهارشنبه 31 خرداد ساعت 12 خواهد بود.
 
پیش از این ستاد بحران در اطلاعیه های جداگانه کاهش ساعت کار اداری را در شهرستان های امیدیه، هندیجان، اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در روز یکشنبه تا ساعا 13 اعلام کرده بود.
 
مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز اعلام کرده است: افزایش بار شبکه در اثر رعایت نکردن الگوی مصرف برق شنبه شب باعث خاموشی بیش از 16 نقطه کلانشهر اهواز شده و هنوز برخی مناطق اهواز دچار بی برقی هستند.
 
ساعت کار اداری در خوزستان در حالت عادی از 7:30 تا 15:45 بوده که از 13 خرداد تا 31 شهریور به منظور صرفه جویی در انرژی به 7:30 تا 14:45 تغییر یافته بود.
 
بر اساس مصوبه ستاد بحران خوزستان در 22 خرداد زمان کار ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان در روزهایی که دمای هوای استان به بالای 49 درجه می رسد، ساعت 13 پایان می یابد.
 
گفتنی است شامگاه شنبه پست 200 مگاوات برق سپیدار اهواز به دلیل مصرف بالای برق دچار آتش سوزی شد که به گفته مسئولان آتش نشانی پس از پنج ساعت مهار شد.
 
بر اساس اعلام شرکت توزیع برق اهواز این آتش سوزی باعث شد که بیش از 16 منطقه شهر اهواز و نیز بخش هایی از شهرستان های کارون و باوی دچار قطعی برق شود که تا لحظه مخابره خبر هنوز برق برخی از این مناطق وصل نشده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
بازم تقصیر رو میندازن گردن مردم که "الگوی مصرف رعایت نمیشه"
ساعت سه و نیم صبح در خنک ترین ساعت که مردم خوابن و برق قطع میشه آخه چه الگویی داره که مردم رعایت نکردن!
تو این گرما کولر رو روشن نکنن؟
چرا میزان دقیق دما رو اعلام نمیکنن یعنی چی که بالای ۴۹ درجه؟خب اینم به امنیت ملی مربوط میشه؟
دما تا ۵۵ هم رفته اونوقت میگن بالای ۴۹
گرما با توجه به شرایط جغرافیایی یک منطقه ،وجود دارد.
اما نوع امکانات شهری و طراحی ها و...که تفاوت ایجاد میکنه تا مشکل تعطیلی هم به گرما اضافه نشود
امارات یا کویت هم خیلی گرمه ولی امکانات خوبی داره و مردم توش به مشکل برنمیخورن.
خیلی گرمه خداییش.سوار سرویس میشیم ازشرکت پتروشیمی به خونه بریم کولرهای اتوبوس اصلا جواب نمیده.واقعا گرمه.کاش صفحه های خورشیدی برای انرژی میزاشتن.واقعا ازین نعمت هم میشه استفاده کرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار