بازدید 4917

خواسته هواداران فولام؛بازگشت دژاگه

اشکان دژاگه در سال‌هایی که پیراهن فولام را برتن داشت عنوان بهترین بازیکن فصل از دید طرفداران را نیز کسب کرد تا محبوبیت دو چندانی در جنوب لندن داشته باشد. از همین رو در نظرسنجی انجام شده بسیاری از طرفداران فولام خواستار بازگرداندن این بازیکن 30 ساله ایرانی به این تیم لندنی شدند.
کد خبر: ۷۰۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 18 June 2017
 اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران که دو سال بسیار درخشان را با پیراهن فولام در لیگ جزیره سپری کرد و سپس در تصمیمی عجیب سر از باشگاه العربی در قطر در آورد این روزها بعد از پایان یافتن قرارداد شش ماهه با ولفسبورگ بازیکن آزاد شناخته می‌شود و هنوز کسی از مقصد آتی این بازیکن سرشناس خبر دقیقی ندارد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،در این گیر و دار یکی از رسانه‌های انگلیسی در گزارشی پیرامون وضعیت دژاگه نوشت: «اشکان حالا به‌عنوان بازیکن آزاد در پی انتخاب تیم آینده خود است که طرفداران فولام با فلاش بک به گذشته بسیار خوب با این بازیکن در نظر سنجی برای بازگرداندن این بازیکن به کراون کاتیج استقبال خوبی از این تصمیم انجام دادند.»
 
این سایت  در گزارش خود آورد: «اشکان دژاگه در سال‌هایی که پیراهن فولام را برتن داشت عنوان بهترین بازیکن فصل از دید طرفداران را نیز کسب کرد تا محبوبیت دو چندانی در جنوب لندن داشته باشد. از همین رو در نظرسنجی انجام شده بسیاری از طرفداران فولام خواستار بازگرداندن این بازیکن 30 ساله ایرانی به این تیم لندنی شدند.»
 
در نظرسنجی انجام شده توسط سران باشگاه فولام 58 درصد هواداران رای به بازگشت اشکان دادند اما 42 درصد شرکت کنندگان نیز مخالف این سرمایه گذاری بودند با این حال یکی از مسوولان باشگاه فولام در گفت‌وگو با رسانه‌های انگلیسی مدعی شد در روزهای آتی در خصوص این پروسه و بازگرداندن کاپیتان تیم ملی ایران تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد که نظر طرفداران این پروسه تاثیر فراوانی خواهد داشت.
خواسته هواداران فولام؛بازگشت دژاگه 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل