بازدید 4455

مجلس اقدام مقتضی را صورت می‌دهد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به بدعهدی آمریکا در اجرای برجام گفت: اروپایی‌ها مایل هستند بدون حضور آمریکا، اجرای توافق چندجانبه برجام را ادامه دهند.
کد خبر: ۷۰۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 18 June 2017
یحیی کمالی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تصویب طرح اخیر سنای آمریکا برای وضع تحریم‌های جدید علیه ایران، گفت: اقدامات مجلس سنای آمریکا مخالفت با روح و جسم برجام داشته و در راستای نقض توافقات گذشته است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با یادآوری این مطلب که غرب در توافقات برجام متعهد شد هیچ تحریمی علیه ایران تصویب نکند، عنوان کرد: با این حال شاهد هستیم که آمریکا هر از گاهی از خطوط قرمز تعریف شده در برجام عبور می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه اروپایی ها نیز از بدعهدی های آمریکا احساس خطر کرده اند، اظهار داشت: اروپایی ها عنوان کرده اند اگر آمریکا یک جانبه برجام را نقض کند آنها به تعهدات خود پایبند باقی می مانند و معتقد هستند که نقض برجام از سوی آمریکا صورت گرفته است.

کمالی پور افزود: اگر کشورهای اروپایی بر عهد خود در برجام استوار بمانند می توان کار را بدون دخالت و حضور آمریکا ادامه داد که در نهایت منجر به انزوای آمریکا نیز خواهد شد که حتی اعلام کرده به دنبال حمایت از افرادی است که قصد تغییر حکومت ایران را دارند و این نمونه ای بارز از دخالت در امور داخلی سایر کشورهاست.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه با وجود سرسختی آمریکا در نقض برجام نمی توان به عقب حرکت کرد، خاطرنشان ساخت: زمان آن فرار سیده تا با آمریکا مقابله به مثل کنیم لذا مجلس شورای اسلامی نیز بعد از تعطیلات وارد عمل خواهد شد و اقداماتی را در این زمینه صورت می دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر