بازدید 4375

بدون اصلاح بروکراسی اداری رشد اقتصادی محقق نمی شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم دست یابی به رشد اقتصادی پایدار گفت:برای دست یابی به رشد اقتصادی مطلوب نباید صادرات کشور متمرکز به چند محصول خاص شود.
کد خبر: ۷۰۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 18 June 2017
سید مهدی فرشادان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر لزوم دست یابی به رشد اقتصادی پایدار گفت:علاوه بر موضوع جذب سرمایه گذار باید به با ارتقای بهره وری زمینه دست یابی اقتصاد کشور به رشد اقتصادی در همه زمینه ها را بصورت مطلوب فراهم کرد.

نماینده مردم سنندج،دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:استفاده از فناوری ها و تکنولوژی ها روز دنیا و مدیریت صحیح باعث ارتقای رشد اقتصادی کشور می شود.

فرشادان افزود:باید سفارتخانه های کشور در کشورهای مختلف در زمینه جذب سرمایه گذار خارجی عملکردی بهتری داشته باشند به دلیل اینکه استفاده از ظرفیت سرمایه های خارجی باید مدنظر باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:رشد اقتصادی باید متوازن و پایدار باشد و اینگونه نباشد که بیشترین سهم از رشد اقتصادی به موضوع رشد ناشی از فروش نفت اختصاص یابد.

فرشادان افزود:برای دست یابی به رشد اقتصادی مدنظر در برنامه ششم باید در فضای کسب و کار تحول ایجاد کرد و روند دشوار بورکراسی اداری اصلاح شود.

وی ادامه داد:ارتقای بهره وری باید به نوعی رشد اقتصادی را افزایش دهد که روند نزولی کاهش تورم با مشکل روبرو نشود البته همزمان به موضوع اشتغالزایی نیز توجه شود.

فرشادان با بیان اینکه تداوم کنترل نرخ تورم باید حفظ شود، افزود:برای دست یابی به رشد اقتصادی مطلوب نباید صادرات کشور متمرکز به چند محصول خاص شود بنابراین باید با جلوگیری از خام فروشی، محصولات متنوع صادراتی تولید شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ثبات اقتصادی از لازمه های توسعه و تحول در اقتصاد است که البته برای انجام این مهم باید به مولفه هایی مانند ثبات بازار ارز توجه شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل