بازدید 4483

تصادف مرگبار در بزرگراه شهید بابایی

کد خبر: ۷۰۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 18 June 2017
سخنگوی سازمان آتش نشانی از برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 با گاردریل‌های حاشیه بزرگراه شهید بابایی و فوت 2 نفر خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی، اظهار داشت: در  ساعت 22:10 جمعه شب گذشته حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان شهید بابایی ورودی حکیمیه به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و ماموران 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه پژو 405 با پنج سرنشین به هنگام حرکت در مسیر به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و با دیواره حاشیه بزرگراه (ورودی حکیمه) برخورد کرده است.

ملکی بیان داشت: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، دو سرنشین‌ پسر هشت ساله و یک خانم جوان از داخل خودرو خارج شده بودند و سه سرنشین دیگر،آقا پنجاه ساله و دو خانم داخل خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان پس از انجام ایمن‌سازیهای لازم با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات متلاشی شده خودروی 405 را برش داده و سه سرنشین محبوس شده را از داخل خودرو خارج کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: با حضور عوامل اورژانس و در معاینات اولیه مشخص شد دو سرنشین پسر هشت و مرد پنجاه ساله متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند همچنین سه سرنشین خانم که شدیداً دچار مصدومیت شده بودند توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر