بازدید 2249

اردن از آتش بس ۴۸ ساعته در درعا استقبال کرد

دولت اردن اعلام کرد از هر اقدامی که منجر به برقراری آتش بس دائمی در سوریه شود، حمایت می کند.
کد خبر: ۷۰۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۳ 18 June 2017
دولت اردن اعلام کرد از هر اقدامی که منجر به برقراری آتش بس دائمی در سوریه شود، حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی اردن (پترا)،  محمد مومنی، سخنگوی رسمی دولت اردن اعلام کرد که کشورش از اقدامات دولت سوریه برای ایجاد آتش بس در جنوب این کشور استقبال میکند.

وزیر مشاور دولت اردن در امور رسانه ای اعلام کرد که امان از همه تلاشها و ابتکار عمل هایی که منجر به برقراری آتش بس دائمی در سوریه شود حمایت میکند.

مومنی تأکید کرد که اردن امیدوار است همه طرف های بحران سوریه به توافق آتش بس ۴۸ ساعته پایبند باشند و یادآور شد که این اقدام از رنج مردم سوریه به ویژه آنهایی که نیاز فوری به کمک های بشر دوستانه دارند، میکاهد.

وی همچنین بر موضع کشورش در حل سیاسی بحران سوریه از با استفاده از کانال گفتگوهای ژنو پافشاری کرد و گفت راهکار بحران سوریه باید مورد قبول مردم این کشور باشد و وحدت و تمامیت ارضی این کشور را تضمین کند.

پیشتر ارتش سوریه اعلام کرد که در شهر درعا در جنوب غربی سوریه از روز شنبه به مدت ۴۸ ساعت درگیری های نظامی متوقف خواهد شد، ارتش سوریه تأکید کرده بود این اقدام در راستای تحقق آشتی ملی در این کشور صورت گرفته است.

وزارت خارجه آمریکا نیز با صدور بیانیه ای ضمن استقبال از این اقدام دولت سوریه، از معارضان مسلح سوری نیز خواسته به آتش بس در درعا پایبند باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها