بازدید 2132

لیبرمن: در طرف فلسطینی هیچکس خواستار صلح نیست

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با متهم کردن فلسطینی ها به انجام عملیات تروریستی اعلام کرد که در طرف فلسطینی هیچکس خواستار صلح نیست.
کد خبر: ۷۰۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰ 18 June 2017
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با متهم کردن فلسطینی ها به انجام عملیات تروریستی اعلام کرد که در طرف فلسطینی هیچکس خواستار صلح نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه یدیعوت آحارانوت، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل در واکنش به عملیات شهادت طلبانه باب العامود (دروازه دمشق) در قدس اشغالی مدعی شد که رژیم صهیونیستی به مبارزه با آنچه تروریسم فلسطینی نامیده، ادامه خواهد داد.

بر اساس این خبر لیبرمن تأکید کرده که نظامیان رژیم صهیونیستی عاملان این گونه حوادث را هر کجا باشند تعقیب خواهد کرد.

وی ضمن انتقاد از تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: سکوت تشکیلات خودگردان فلسطین در برابر این عملیات و خودداری از محکوم کردن آن در حالی که جنبش فتح که ریاست آن را محمود عباس بر عهده دارد کشته شدن سه جوان فلسطینی (عاملان عملیات شهادت طلبانه) را جنایت اسرائیل توصیف کرده نشان میدهد که عباس شریک اسرائیل نیست و در طرف فلسطینی هیچکس خواستار صلح نیست.

در همین راستا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بیم وقوع حملات مشابه خواستار افزایش نیروهای اسرائیلی در قدس اشغالی شده است.

در عملیات شهادت طلبانه ایی که روز جمعه گذشته به وسیله ۴ جوان فلسطینی اجرا شد یک نظامی اسرائیلی کشته و دو تن دیگر زخمی شدند در حالی که یکی از جوانان فلسطینی نیز زخمی شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل