بازدید 9193

واکنش وزارت‌خارجه به کشته‌شدن صیاد بوشهری

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر این‌که یک صیاد بوشهری در تیراندازی گارد مرزبانی عربستان کشته شده است، با اظهار تاسف از این موضوع، گفت: موضوع مورد اشاره در حال بررسی است.
کد خبر: ۷۰۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ 17 June 2017
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر این‌که یک صیاد بوشهری در تیراندازی گارد مرزبانی عربستان کشته شده است، با اظهار تاسف از این موضوع، گفت: موضوع مورد اشاره در حال بررسی است.

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی با بیان این‌که این موضوع توسط ارگان‌های ذی‌ربط و مرزبانی کشور نیز تایید شده است، ادامه داد: همان‌طور که اشاره کردم این موضوع در حال بررسی است و بعد از مشخص شدن نتایج بررسی‌های اولیه توسط دستگاه‌های مربوطه، این واقعه تلخ به شکل مقتضی و با جدیت تمام مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: ما در حال حاضر منتظر دریافت نتایج بررسی و تحقیقات در این زمینه هستیم.

براساس این گزارش، مدیرکل امور مرزی وزارت کشور نیز در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده است: دو قایق ایرانی که در حال ماهی‌گیری در آب‌های خلیج فارس بودند، بر اثر امواج دریا از مسیر خود خارج می‌شوند.

وی در این ارتباط اعلام کرده است: بر این اساس و بدون تایید این مسئله که قایق‌های ایرانی وارد مرزهای عربستان شوند، تیراندازی از سوی گارد مرزبانی این کشور به سوی قایق‌های ایرانی صورت می‌گیرد و یک صیاد ایرانی بر اثر اصابت تیر به کمرش کشته می‌شود.

وی تاکید کرده است: این کار عربستان مطابق با اصول انسانی نبوده و حتی با فرض ورود قایق‌های ایرانی به مرزهای عربستان بر اثر امواج دریا، آن‌ها مجاز به شلیک به سوی قایق‌های ایرانی نبودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۲
دارم براشون
حج باید کنسل بشه
خسته نیاشید. خبلی زحمت کسیدید
خویشتنداری تا کی‌؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
توقع داری عربستان را موشک بزنیم
حالا بازم این مردم بروند حج
آقایان وزارت خارجه این همه مماشات برای چیست؟
یک هموطنمان توسط سعودیهاکشته شده انگارنه انگار !
مرگ بر آل سعود
چه ربطی به وزارت خارجه داره. ما که رابطه نداریم.مرزبانان دریایی و سایر نیروهای نظامی کجا بودند؟
یک ماه پیش یک هواپیمای سعودی که همه مسافرانش نظامیان سعودی بلودندبدون هماهنگی واردفضای ایران شدند وبه دستوروزارت خارجه برای این هواپیماکوچکترین مزاحمت یاردگیری صورت نگرفت وگذاشتن راحت بره این اقدامات نتیجه همین مداراهاست
به نظرم در همین مرحله بررسی باقی بمانید نکنه یه وقت حرکتی بکنید برادران از ما دلگیر شوند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها