بازدید 7674

رویکرد جدید نیروهای مسلح برای خدمت سربازی

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از به کارگیری سربازان متناسب با تخصص و مهارت آنها خبر داد.
کد خبر: ۷۰۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ 17 June 2017
 معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از به کارگیری سربازان متناسب با تخصص و مهارت آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار محمدجواد زاده کمند با اشاره به رویکرد " تخصص گرایی" در جذب سربازان، گفت: تلاش بر این است که با توجه به توسعه ظرفیت ها و بخش های مختلف نیروهای مسلح، سربازان نخبه و محقق در پژوهشکده های نیروهای مسلح جذب شوند. وی نتیجه اقدامات انجام شده را موجب ارتقاء روحیه و انگیزه سربازان در گذراندن خدمت سربازی بیان کرد و افزود: جوانان سرباز در عرصه های مختلف امنیتی و دفاعی، سازندگی، نظم و امنیت نقش به سزایی ایفا می کنند.
 
سردار زاده کمند با اشاره به اینکه حفظ شأن و منزلت سربازان از رویکردهای جدی نیروهای مسلح در قالب اجرای برنامه هایی مطلوب است گفت: تجلیل از خدمات سربازان منتج به ارتقاء انگیزه و منزلت سرباز خواهد شد.

وی درباره ارزیابی اقدامات خوشایندسازی خدمت سربازی و ارتقاء بهره وری سربازان گفت: در گذشته رویکرد نیروهای مسلح، استفاده بیشتر از توان سربازان در عرصه نظم و امنیت بوده اما در سال های اخیر با تغییر روش ها، سعی داریم تا ضمن استفاده بهینه از توان و استعداد جوان سرباز، افراد توانمندی را پرورش دهیم که برای کشور و جامعه اسلامی مفید باشند. سردار زاده کمند با بیان اینکه تغییر رویکردها در بیشتر یگان ها اجرایی شده است، افزود: در پی اقدامات صورت گرفته در زمینه بهبود شرایط محیطی و رفاهی سربازان و تغییر رفتارها و برخوردهای فرماندهان، منزلت و شأن سرباز در نظام جمهوری اسلامی ایران با گذشته قابل مقایسه نیست. معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در آینده نیز با ادامه این رویکرد، به طور قطع شرایط بهتری خواهیم داشت چراکه حفظ منزلت سربازان از رویکردهای جدی نیروهای مسلح است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار