بازدید 1609

کوربین خواستار پاسخ دولت لندن در زمینه آتش سوزی برج گرنفل شد

رهبر حزب کارگر بریتانیا دولت ترزا می را به دلیل سهل‌انگاری در محقق‌نشدن وعده استقرار قربانیان حادثه آتش‌سوزی برج لندن متهم کرد و خواستار پاسخ به این وعده شد.
کد خبر: ۷۰۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 17 June 2017
رهبر حزب کارگر بریتانیا دولت ترزا می را به دلیل سهل‌انگاری در محقق‌نشدن وعده استقرار قربانیان حادثه آتش‌سوزی برج لندن متهم کرد و خواستار پاسخ به این وعده شد.

به گزارش فارس، جرمی کوربین رهبر حزب کارگر بریتانیا، دولت ترزامی را به دلیل سهل‌انگاری "غیرقابل قبول" در خصوص محقق نشدن وعده استقرار قربانیان حادثه آتش‌سوزی برج لندن در نزدیکی محل سکونت قبلی‌شان متهم کرد.

کوربین این اظهارات را روز جمعه و هنگامی که هزاران نفر به خیابان‌ها آمده و خواستار پاسخ و عدالت در خصوص این حادثه بودند، بیان کرد.

وی افزود: این غیرقابل قبول است که دولت در زمان استرس و آسیب قربانیان این حادثه، قادر به تضمین نیازهای آنان نباشد.

وی افزود: تمام کسانی که خانه خود را در این حادثه آتش‌سوزی از دست دادند باید در خانه‌های جدید در همان منطقه مستقر شوند. همچنین باید از تمام روش‌های ممکن برای تحقق این امر استفاده شود.

به دنبال وقوع این حادثه، چندین نفر از تظاهرکنندگانی که از عملکرد دولت نسبت به این حادثه معترض بودند بعدازظهر روز جمعه به شورای شهر کنزینگتون و چلسی یورش بردند و شعار «ما عدالت می‌خواهیم» را سر دادند.

دیگر معترضان نیز در خیابان وایت‌هال لندن با فریاد شعار «ترزامی باید برود» را فریاد زدند.

گفتنی است؛ برج مسکونی «گرنفل» در غرب لندن بامداد چهارشنبه 14 ژوئن (به وقت لندن) دچار حریق گسترده شد.

پلیس لندن اعلام کرد که حداقل 30 نفر جان خود را از دست داده‌اند و وضعیت بیش از 70 نفر دیگر نامعلوم است.

ساکنان این برج که در حال حاضر در محل اقامت موقت به سر می‌برند با ابراز نگرانی خود گفتند که آنها احساس می‌کنند از طرف دولت رها شده‌ و نمی‌دانند که کجا و چه زمانی در خانه جدیدشان مستقر می‌شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها