بازدید 5713
۳

جسد کودک سه ساله در کانال فاضلاب پیدا شد

کد خبر: ۷۰۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 17 June 2017
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از پیدا شدن جسد کودک سه ساله اهوازی که در پی افتادن در یک کانال مفقود شده بود، خبر داد.
 
 

کیامرث حاجی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا،‌ اظهار کرد: این کودک سه ساله بامداد جمعه در حادثه‌ای به یک کانال در حوالی کوی علوی سقوط کرد و پس از آن تلاش نیروهای امدادی برای یافتن جسد وی آغاز شد.

وی افزود: سرانجام حوالی ساعت 21 جمعه (26 خردادماه) جسد "محمد" سه ساله در نزدیکی تصفیه‌خانه چنیبه پیدا شد.

حاجی‌زاده عنوان کرد: این کودک، شامگاه پنج‌شنبه در کانال الهادی واقع در خیابان‌های پشت اداره‌کل حفاظت محیط زیست سقوط کرده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
نمیدونم چرا فکری به حال بستن ورودی کانالهای آب نمیکنن. در خرم آباد به راحتی و با یک بارش معملی، دختری دانشجو جانش را از دست داد. مواردی از این قبیل زیاد اتفاق می افتد. چند روز پیش به شاهرود رفته بودیم. به مسوولین یکی از پارکهای این شهر گفتم که کانالهای آب این پراک را با نرده ببندید. طفلک خیلی تعجب کرد. براش توضیح دادم که من یک مادر هستم و میدانم بچه ها اگر به هر دلیل در یک جو و کانال آب بیفتند احتمال آب بردنشون زیاده. به همین سادگی. از هر کدام از شما عزیزان که این متن را میخوانید و احیانا در شهرداری مشغولید و یا آشنایی در این سازمان دارید خواهش میکنم این خواسه را انتقال دهید.
کانال الهادی به مرگ
انقدر که تلاش و بسیج دسته جمعی میشه برای پیدا شدن جسد، اگه یک هزارمش برای ساخت محافظ و درپوش میشد، هیچوقت این اتفاقات نمیفتاد....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی