بازدید 4917

استاد در زندان بینی هم‌سلولی‌ اش راشکست

کد خبر: ۷۰۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 17 June 2017
 استاد دانشگاهی که به اتهام قتل مادرش در زندان به‌سر می‌برد، با اتهام جدیدی روبه‌رو شده و مطابق شکایتی که از او شده‌، این‌بار در زندان بینی یکی از هم‌سلولی‌هایش را با مشت شکسته‌ است.

 به گزارش شرق، چندی پیش در یکی از زندان‌های پایتخت مأموران متوجه شدند میان دو نفر از زندانیان كه يكي از آنها مهران نام دارد و به جرم قتل مادرش در زندان است دعوا شده است . 

يكي از آنها که در دعوا بینی‌اش شکسته بود، به مأموران گفت: در حال شستن قاشق بودم که مهران به طرف من حمله کرد و با مشت بینی‌ من را شکست.

 من به‌خاطر این کار از او شکایت دارم. به‌این‌ترتیب با شکایت مرد زندانی و سایر مدارک موجود، کیفرخواستی علیه مهران صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه هشت دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. 

پس از قرائت كيفرخواست، شاكي شكايت خود را مطرح كرد. سپس مهران در مقابل قضات ایستاد و گفت: من بینی این مرد را نشکسته‌ام و او می‌خواهد از من اخاذی کند. 

چندسال پیش پدرم به دلیل اینکه سر او کلاه گذاشته بودند سکته کرد و جان خود را از دست داد. پس از مرگ پدرم بر سر ارث‌ومیراث دعوا شد و در همین حین مادرم جان خود را از دست داد. من او را به قتل نرساندم. 

در پايان قضات پرونده را برای رسیدگی به دادگاه کیفری ٢ استان تهران ارسال کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار