بازدید 4042

دستگیری دو مرد جوان با هشت شناسنامه!

کد خبر: ۷۰۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳ 17 June 2017
دو تن از عاملان جعل اسناد و سرقت های خیابانی در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو در محدوده بولوار پیروزی و آب و برق مشهد، تحقیقات پلیسی آغاز شد. 

سرهنگ محمد بوستانی افزود: تیم های دایره آگاهی کلانتری هفت تیر مشهد در پیگیری این سرقت ها، طرح کنترل نامحسوس را در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: پلیس در اجرای این طرح با توجه به سرنخ های به دست آمده دو مرد جوان که چمدان و کیف دستی حمل می کردند را به عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند.

 این دو مرد جوان یک تاکسی کرایه کردند و در یکی از خیابان های محدوده بولوار آب و برق از خودرو پیاده شدند که پلیس آن ها را با اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد. 

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از وسایل همراه این دو متهم، تعدادی کارت ملی و دیگر مدارک شناسایی به همراه وسایل سرقتی و هشت جلد شناسنامه که اطلاعات آن پاک شده بود به همراه یک عدد مهر جعلی اداره ثبت احوال، چهار تیر فشنگ اسلحه شکاری و دوربین شکاری کشف کردند.

 سرهنگ بوستانی اظهار داشت: متهم اصلی پرونده در اعترافات خود بیان داشت چند جلد شناسنامه را چند سال قبل از یک فروشنده مواد مخدر خریداری و با پاکشویی اطلاعات شناسنامه یک جلد را نیز برای همسرش جعل کرده است. 

وی گفت: دو متهم پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و برای سیر مراحل تخصصی پرونده و کشف اقدام های مجرمانه در اختیار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفتند تحقیقات در این باره ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل