بازدید 5092

گزارش رسانه های بلژیکی;رضاییان درخنت

سایت فوتبال 24 بلژیک مدعی شد باشگاه خنت بلژیک قصد جذب رامین رضاییان مدافع سابق پرسپولیس را دارد.
کد خبر: ۷۰۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲ 17 June 2017
طبق گزارش رسانه های بلژیکی، رامین رضاییان بعد از کاوه رضایی تبدیل به دومین بازیکن ایرانی لیگ این کشور در فصل بعد می شود. بازیکنی که استقلالی ها تمایل زیادی به جذبش دارند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،خنت از مدتها قبل به دنبال جذب دنیس ادی، بازیکن فولام انگلیس برای سمت راست خط دفاعش بوده و اگرچه این تلاش ها هنوز ادامه دارد اما رسانه های بلژیکی نوشته اند سران این باشگاه رامین رضاییان را هم می خواهند که هدف سهل الوصول تری است.
 
Voetbalprimeur، Voetbalnieuws، Nieuwsblad در این رابطه به انتشار خبر پرداخته اند و رضاییان را مدعی پوشیدن پیراهن تیم خنت می دانند. Nieuwsblad نوشته است:«حالا باشگاه خنت به دنبال رامین رضاییان است که در گذشته صحبت هایی مبنی بر انتقال او به بلژیک یا هلند نیز انجام شده بود که البته سرانجامی نداشت. با توجه به دیگر شانس زیادی برای خرید دنیس ادی نیست، حالا هدف اول این باشگاه بلژیکی معطوف به رامین رضاییان است. البته رضاییان هنوز هم عضوی از باشگاه پرسپولیس است و با این باشگاه قرارداد دارد. اما این بازیکن که حضور در جام جهانی 2018 را در سر می پروراند، می تواند با انتقال به اروپا حضور خود در روسیه 2018 را تضمین کند».
 
سایت های بلژیکی البته به اشتباه رضاییان را بازیکن پرسپولیس می دانند. او فصل قبل قراردادش را فسخ کرده و بازیکن آزاد به حساب می آید.
گزارش رسانه های بلژیکی;رضاییان درخنت 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار