بازدید 4107

هدف دفاعی منصوریان؛حفظ زوج برزیلی

کد خبر: ۷۰۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 16 June 2017
علیرضا منصوریان كه سبك بازی تیمش در لیگ برتر بیش از هر چیز شبیه به سبك بازی تیم ملی فوتبال است تأكید زیادی بر بازی با دو دفاع میانی فصل قبلش دارد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،او كه با آزمایش زوج‌های دو نفره متعدد در دفاع میانی، خیلی‌ها را در این پست امتحان كرده بود سرانجام به زوج رابسون و پادو رسید. رابسون – كنعانی زادگان، كنعانی زادگان – مكویان، مكویان- رابسون، حسینی – رابسون، پادوانی – حسینی و تركیب‌های دونفره دیگر از جمله زوج‌هایی بودند كه منصوریان در بازی‌های مختلف با به كارگیری آنها قصد داشت به نتیجه‌ای كه در فكر داشت برسد.
 
او در نهایت با كنار هم قراردادن رابسون و پادوانی، هم دو برزیلی هم‌زبان را بغل دست هم بازی داد و هم تركیبی از دو مدافع بلندقامت و سرزن. نفراتی كه در لیگ قهرمانان آسیا تا پیش از بازی 6 بر یك برابر العین(!) بهترین خط دفاع میان تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را داشت با همین زوج در رقابت‌ها بازی می‌كرد. منصوریان در دیداری كه روز سه‌شنبه با افتخاری داشت از او خواست همه تلاشش را بكار بگیرد تا هرطور شده زوج برزیلی‌‌اش در خط دفاع را حفظ كند. او حتی به شكل تلویحی به افتخاری گفته این اتفاق برای استقلال از نان شب واجب‌تر است.
هدف دفاعی منصوریان؛ حفظ زوج برزیلی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل