بازدید 9548

توضیح استاندار خوزستان درباره اعتراض دانشجویان

کد خبر: ۷۰۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 16 June 2017
استاندار خوزستان در خصوص اعتراض دانشجویان دختر خوابگاه حضرت معصومه (س) دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به وضعیت سیستم‌های تهویه این خوابگاه، گفت: اگر دانشجویان همکاری لازم را انجام دهند، تمام امکانات استان را برای حل مشکلات آنها بسیج خواهم کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر غلام‌رضا شریعتی با بیان این مطلب اظهار کرد: برای حل مشکل گرمای خوابگاه دانشجویان مرکزی را در منطقه برومی اهواز با همکاری شرکت نفت آماده کرده‌ایم که دارای ۱۵۰ اتاق و بسیار شیک، مجهز و استاندارد است و به دانشگاه اعلام کردیم تا در صورت نیاز دانشجویان را به این خوابگاه منتقل کنند.

وی افزود: همچنین حدود ۱۵۰ پنکه خریداری شده و در اختیار دانشجویان قرار گرفته است تا شرایط اندکی بهتر شود. در عین حال نیز به دنبال حل مشکلات دانشجویان هستیم و در این زمینه همه امکانات را به کار خواهیم گرفت.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اگر دانشجویان همکاری لازم را انجام دهند و از اقدامات انجام‌ گرفته برای اسکان آنها در خوابگاه‌های دیگر استقبال کنند، تمام امکانات استان را برای حل مشکلات آنها بسیج خواهم کرد.

شریعتی با بیان این که خوابگاهی نیز در مرکز شهر آماده شده است که حدود ۲۲۰ نفر گنجایش دارد اما تنها حدود دو تا سه نفر از دانشجویان حاضر شدند که در آنجا مستقر شوند، عنوان کرد: اگر دانشجویان این آمادگی را داشته باشند تا در خوابگاه‌های دیگر استقرار پیدا کنند، همه امکانات استان را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات دانشجویان دختر خوابگاه حضرت معصومه (س) حل شود.

وی اظهار کرد: طبق صحبت‌هایی که با رییس دانشگاه شهید چمران اهواز انجام گرفته، گفته شد که اعتبار لازم برای خرید چیلر نو و تعمیرات چیلرها فراهم شده است اما مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامی انجام نداده‌اند. در این زمینه از رییس دانشگاه دانشگاه خواسته‌ام که اگر واقعا چنین مساله‌ای صحت دارد، به‌طور جدی با کسانی که کوتاهی کرده‌اند، برخورد شود.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: باید بررسی‌هایی انجام شود و با عواملی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند، برخورد لازم صورت بگیرد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۶
میخواهید با پنکه مردم را خنک کنید؟
خوزستان است یا هندوستان؟
نن نمیدانم ؟ اما شاید با این ترفند ،میخواهند ،خوابگاه را تخلیه کنند ،ودیگر دانشجوها را به خوابگاه راه ندهند؟ واقعا در خوزستان ،در این فصل دما گاهی تا ۵۵ درجه هم میرسد ،که شرجی هوا هم باعث خفگی میشود ،من خودم در سال ۵۵ چند ماهی در همین فصل در ،اهواز ،وآبادان بودم ،( اردوی ملی عمرانی دانشجویی ) ،که بعضی ساعات غیر قابل تحمل است ،،،
جهت اطلاع خوابگاه پیش بینی شده در منطقه محروم و حاشیه شهر برومی حدود 30 کیلومتر با دانشگاه شهید چمران اهواز فاصله دارد ،خودتان قضاوت کنید دانشجوی دختر توی این گرما چگونه این مسافت را تا محل تحصیل طی کند؟؟؟؟!!!!
خودشون زیر کولر بودن و نیازی نمیدیدن تا از قبل پیش بین یکنن که گرمای طاقت فرسای بالای 50 درجه از راه میرسه وبه این میگن تدبیر و امید دادن به دانشجویان در فصل امتحانات نهایی !!!!
دانشجوی مظلوم چه همگاری انجام بده؟! شما خودت یک شب تو اون گرما بمون تا معنی همکاری رو درک کنی
هرکس باید درشهر خودش دانشگاه برود تا این مشکلات به وجود نیاید
آقای استاندار شما حاضرید بستگانت بجای اسکان در محدوده شهر اهواز به منطقه برومی بروند؟شب از ساعت 7شب در تابستان و 6در زمستان تردد برای یک دانشجوی دختر امن است؟.
همه امکانات استان 150 پنکه در گرمای بالای 50 درجه
بنظر من اگر مشكل گرمايشي و سرمايشي خوابگاه درست شود خيلي بهتر است انس با محيط در كارايي و نشاط موثر است. مخصوصا فصل امتحانات.
تو گرمای خوزستان...رفتن پنکه خریدن....ای خدا.
جناب دکتر پنکه کیلویی چنده؟
پنکه ؟؟ تو گرمای 60 درجه و شرجی بالای 80% با پنکه میشه خنک شد ؟؟
مسوول دانشگاه چمران... سوء مدیریت دارد و باید کنار رود و این به عهده استاندار است و بس
پنکه در دمای بالای ۵۰ درجه؟!! خدایا پناه بر تو
هههههههههه پنکه تو خوستان
داداش دما از 50 درجه هم گذشته ، با پنکه مثل اینه که با سشوار سعی کنی خودت رو خنک کنی
خوزستان؟ دمای 63 درجه؟؟ پنکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استانداره ما انگار حالش خیلی خوشه !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار