بازدید 4467
۵

نماینده ارشد جمهوریخواه: برجام الزام آور نیست

نماینده ارشد حزب جمهوریخواه آمریکا در سنای آمریکا گفت: او (ترامپ) حتی نیاز ندارد که برای خارج شدن از این توافق (برجام) دست به اقدامی اجرایی بزند ،تنها کاری که لازم است انجام دهد این است که آن را نادیده بگیرد و تحریم‌ها را اعمال کند.
کد خبر: ۷۰۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 15 June 2017
نماینده ارشد حزب جمهوریخواه آمریکا در سنای آمریکا گفت: او (ترامپ) حتی نیاز ندارد که برای خارج شدن از این توافق (برجام) دست به اقدامی اجرایی بزند ،تنها کاری که لازم است انجام دهد این است که آن را نادیده بگیرد و تحریم‌ها را اعمال کند.

به گزارش ایسنا به تقل از پایگاه خبری هیل، سناتور باب کورکر نماینده ارشد حزب جمهوریخواه آمریکا در سنای آمریکا در جلسه سنا گفت: من به عنوان نماینده سنا به شدت با توافق هسته‌ای ایران مخالفت کرده‌ام.
 
سناتور کورکر افزود: این توافقنامه شرایطی را بر سیاست آمریکا در خاورمیانه (غرب آسیا) تحمیل کرده است. لازم است که خاطر نشان شود که توافق هسته ای ایران مانند توافق تغییرات جوی پاریس نیست. من فکر نمی کنم که تعداد زیادی از مردم در کشور ما و یا افراد بسیاری در جهان متوجه این مسئله باشند که این توافق غیر الزام آور است و تنها توسط یک نفر و از طریق بکارگیری قدرت اجرایی او تبدیل به قانون شد. این قانون به آسانی و با امضای یک مرد دیگر و از طریق استفاده وی از قدرت اجرایی‌اش می‌تواند از میان برود. در واقع از بسیاری جهات خارج شدن از توافق هسته‌ای ایران بسیار راحت‌تر از خارج شدن از توافقنامه تغییرات جوی پاریس است.

وی افزود: در نظر بگیرید که رئیس‌جمهور برای خروج از این توافقنامه ملزم به انجام اقداماتی نباشد.
کورکر افزود: من فکر می‌کنم که بسیاری از آمریکایی‌ها متوجه این مسئله نیستند. او حتی نیاز ندارد که برای خارج شدن از این توافق دست به اقدامی اجرایی بزند. تنها کاری که لازم است انجام دهد این است که آن را نادیده بگیرد و تحریم ها را اعمال کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
اگر تو خاک بر سر ارشد نماینده ها و آن مردک خل مشنگ رئیس جمهور آمریکا نبودید ، اینهمه قتل و غارت و تجاوز و جنایت در آمریکا اتفاق نمی افتاد
قابل توجه امریکا پرستان!!!
عسی ان تکرهوا شیءا و هو خیر لکم......ترامپ نادان توافقنامه را لغو کند ایران با شتاب فراوان به سمت غنی سازی خواهد رفت و در زمانی که فکرش را هم نمی کنید به مقدار مناسب اورانیوم برای ساخت سلاح هسته ای دست خواهد یافت. راهی که موجب اقتدار و امنیت کشور خواهد شد.
اگرآمریکاتاابدبه بهانه های مختلف ایران راتحریم وتهدیدکند برجام پرستان لحظه ای درادامه اجرای آن تردیدنخواهندکرد
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
برجام يك توافق بين المللي با چند كشور است و موضوع آن با تحريم هاي جديد متفاوت است ، شما كه تحريم ها را يك كاغذ پاره و فرست مي دانيد چرا نگران هستيد ، به گفته رفيقمون :تحريم نمنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار