بازدید 2799

حزب کارگر خواستار برکناری نخست وزیر بریتانیا از قدرت شد

یک مقام ارشد حزب کارگر از معترضان خواست تا با شرکت در تظاهرات خیابانی، نخست وزیر را مجبور به کناره گیری از قدرت کنند.
کد خبر: ۷۰۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ 15 June 2017
 یک مقام ارشد حزب کارگر از معترضان خواست تا با شرکت در تظاهرات خیابانی، نخست وزیر را مجبور به کناره گیری از قدرت کنند.

به گزارش تسنیم به نقل از دیلی میرور، در حالی که بحران سیاسی در بریتانیا پس از برگزاری انتخابات پارلمانی همچنان ادامه دارد و ترزا می نخست وزیر برای تشکیل دولت اقلیت در حال رایزنی با حزب اتحاد دموکراتیک ایرلند شمالی است، یک نماینده ارشد حزب کارگر خواستار حضور یک میلیون نفری معترضان در خیابان ها برای مجبور کردن نخست وزیر در برگزاری انتخابات دومی شده است که به اعتقاد وی موجب برکناری ترزا می از قدرت خواهد شد.

ترزا می قصد دارد با کسب حمایت حزب اتحاد دموکراتیک ایرلند شمالی که 10 کرسی در پارلمان در اختیار دارد، دولت اقلیت را تشکیل دهد.

جان مک دانل که در صورت پیروزی حزب کارگر می توانست وزیر دارایی بریتانیا شود، از معترضان خواست تا به خیابان ها بریزند و برای برگزاری انتخابات دیگر به ترزا می فشار وارد کنند.

این روزنامه افزود: حزب کارگر قصد دارد اول جولای تظاهرات گسترده‌ای را برگزار کند تا فشار بر ترزا می افزایش یابد.

حزب محافظه کار در انتخابات اخیر 318 کرسی را کسب کرد که این تعداد 8 کرسی کمتر از تعداد لازم برای کسب اکثریت مطلق بوده است.

در حالی که ترزا می قصد داشت با برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام جایگاه و موقعیت حزب محافظه کار را در آستانه مذاکرات برگزیت تقویت کند، این انتخابات به شکست بزرگی برای این حزب تبدیل شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها