بازدید 5350

تصادف خونین ‌در محور خمین به الیگودرز

رئیس پلیس راه استان مرکزی با بیان اینکه تصادف در محور خمین به الیگودرز ۴ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت به تشریح جزئیات و علل وقوع این تصادف پرداخت.
کد خبر: ۷۰۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 14 June 2017
رئیس پلیس راه استان مرکزی با بیان اینکه تصادف در محور خمین به الیگودرز ۴ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت به تشریح جزئیات و علل وقوع این تصادف پرداخت.

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به وقوع سانحه رانندگی در محور خمین به الیگودرز اظهار داشت: در حوالی ساعت 16.30 امروز در سانحه رانندگی که در کیلومتر 5 محور خمین ـ الیگودرز بر اثر برخورد از روبروی یک دستگاه خودروی وانت پیکان و یک دستگاه خودروی پراید رخ داد متاسفانه 4 نفر جان خود را از دست دادند و 2 نفر مجروح شد.

وی افزود: به محض اطلاع‌رسانی حادثه نیروهای پلیس برای بررسی موضوع و علت سانحه به محل اعزام شدند که متاسفانه در این سانحه، ‌راننده خودروی وانت و یک نفر دیگر مجروح و 2 نفر از سرنشینان این خودروی سواری و 2 سرنشین خودروی سواری پراید، فوت شدند.

سرهنگ کهریزی خاطرنشان کرد: برابر اعلام  پلیس راه استان مرکزی در  سانحه رانندگی امروز در محور خمین به الیگودرز، 4 نفر فوت و 2 نفر مجروح شده اند که مجروحان این سانحه رانندگی جهت مداوا توسط نیروهای امدادی به بیمارستان و مراکز خدمات درمانی انتقال یافته‌اند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به علل و عوامل این سانحه رانندگی بیان کرد: براساس بررسی و ارزیابی نیروهای پلیس راه استان مرکزی، علت این سانحه تجاوز به چپ خودروی پراید نسبت به خودروی وانت اعلام شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار