بازدید 3467

تصادف زنجيره‌اي آتشين با خواب راننده پرايد

کد خبر: ۷۰۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 14 June 2017
آتش گرفتن تانكر سوخت در تصادف زنجيره‌اي مشهد به چناران 16 زخمي برجاي گذاشت. 

به گزارش جوان، ‌سرهنگ هادي اميدوار، رئيس پليس‌راه استان خراسان رضوي گفت: اين حادثه ساعت 2 بامداد ديروز در جاده مشهد به چناران حوالي منطقه چهار‌فصل در فاصله 15‌كيلومتري شهر مشهد اتفاق افتاد كه در جريان آن خودروي پرايد به علت خستگي و خواب آلودگي راننده با گارديل كنار اتوبان برخورد مي‌كند كه اين امر منجر به برخورد يك دستگاه پرايد و خودرو ال 90 مي‌شود.  

وي ادامه داد: در پي اين حادثه، برخي از خودروهاي عبوري نيز به علت ترافيك به وجود آمده در راهبندان گرفتار مي‌شوند كه ناگهان يك دستگاه تانكر سوخت به دليل توجه نداشتن به جلو با خودروهاي ديگر، برخورد مي‌كند كه منجر به آتش‌سوزي مي‌شود. 

 رئيس پليس‌راه خراسان‌رضوي با بيان اينكه شعله‌هاي آتش با حضور به موقع آتش‌نشانان در محل حادثه مهار  و از آتش‌سوزي بيشتر خودروهاي آسيب ديده جلوگيري شد، گفت: با تلاش مأموران پليس و گروه امداد و نجات، مصدومان حادثه به مراكز درماني منتقل شدند. 

وي با بيان اينكه در اين حادثه 15 خودرو گرفتار شدند، گفت: 16‌نفر به علت مصدوميت به مراكز درماني منتقل كه به صورت سرپايي مداوا شدند كه از اين تعداد شش‌نفر به علت شدت جراحات وارده در اين مراكز بستري هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار