بازدید 6625

ارائه غذای گرم قبل از افطار ممنوع!

کد خبر: ۷۰۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 14 June 2017
رییس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان حتی ارائه‌ غذای گرم به شکل بیرون‌بر تخلف بوده و واحدهای متخلف پلمب خواهند شد.

به گزارش ایسنا، ناصر حسینی تبریزی اظهار کرد: طبق قوانین و مقررات لازم است که رستوران‌ها و اماکنی که غذای گرم ارائه می‌کنند فعالیت خود را از یک ساعت مانده به افطار آغاز کرده و تا یک ساعت پیش از سحر ادامه دهند.

وی ادامه داد: البته با توجه به مدت زمانی که برای طبخ غذا لازم است طبیعتا این واحدها می‌توانند در ساعات مختلف روز به فعالیت پخت و پز بپردازند، اما ارائه غذا از سوی آنها مجاز نبوده و تنها در ساعات اشاره شده امکان ارائه‌ی این خدمات وجود دارد.

رییس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش همچنین عنوان کرد: در طول ایام ماه مبارک رمضان نیز نظارت‌های کافی صورت می‌گیرد تا با متخلفان این عرصه برخورد شود. برهمین اساس طی روزهای گذشته حدود ۲۵ واحد متخلف پلمب شده‌اند.

حسینی تبریزی ادامه داد: البته اعضای صنف ما به خوبی از مقررات آگاهند و بر همین اساس حجم تخلفات بسیار پایین بوده و از میان ۱۲۰۰ واحد فعال در این بخش تنها تعداد محدودی از واحدها تخلف کرده‌اند.

وی همچنین یادآور شد: به طور مرسوم واحدهای مختلف ماه مبارک رمضان را به عنوان زمانی برای انجام تعمیرات و بازسازی محیط های کسب و کار خود در نظر می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، در ماه مبارک رمضان گاهی دیده می‌شود که واحدهای مختلف نسبت به فروش غذای گرم به شکل بیرون‌بر اقدام می‌کنند که با توجه به اظهارات رییس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش این اقدام خلاف قانون بوده و در صورت مطلع شدن اتحادیه صنفی یا اداره اماکن با آن برخورد خواهد شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۲
کافی یک شرکتی مهمون خارجی داشته باشه بد بخت میشه یا یکی مسافر باشه باید روزه بگیره
این که نشد مسلمونی
یعنی کسانی که به هر علت نمی تونن روزه بگیرن یا مریض دارن یا بچه کوچیک یا زن حامله دارن و نمی تونن هم غذا درست کنن نباید غذای گرم بیرون بخورن
آخه کجای دین و قرآن و احادیث گفته شده که در ماه رمضان نباید غذای گرم فروخته بشه وقتی معلومه که چند میلیون نفر نمیتونن و نباید روزه بگیرند؟
عجب...حالا اومدیم 1 ببچاره مسافر بود.!
اگر طرف مسافر یا مریض بود باید از گشنگی بمیرد که برخی از مومنین نبینند در دست کسی عذاست
الان در طول روز ، دمای هوا به نزدیک 40 درجه میرسه و تقریبا هر چیزی از جمله غذا ، حداقل 40 درجه دما خواهد داشت !!
به نظر شما از چه درجه حرارتی به بعد میشه گفت غذای گرم ؟!!!!
اگر قورمه سبزی با دمای 35 درجه سانتیگراد بفروشند ، اشکال ندارد؟
واقعا ما خیلی خوبیم...
اين مقررات هيچ پايه شرعي، عرفي و منطقي ندارند. اصل اين است كه همه روزه‌دارند و غذا براي افطار روزه‌داران يا افراد با عذر خريداري ميشود. ممكن است محل مصرف غذا چند ساعت با رستوران فاصله داشته باشد.
واقعا خسته نباشید، این همه آدم بیمار و مسافر و بچه و افرادی که به هر دلیل نمیخوان یا نمیتونن روزه بگیرن، چرا زور میکنید به مردم آخه
آقاجان اونقدر فشار میدین که از اون ور جهنم میزنه بیرون.مردمو که نمیشه زورکی بهشت برد
در غرب به فکر مهاجرت از کره زمین به کرات دیگه هستند
با این سخت گیری ها مردم را از دین نرانید
همین مونده بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس