بازدید 5137
۳

سفیر امارات: اقدامات علیه قطر نظامی نیست

کد خبر: ۷۰۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰ 14 June 2017
سفیر امارات در واشنگتن طی سخنانی اعلام کرد که اقدام نظامی علیه قطر به دلیل بحران این کشور با کشورهای عربی، در دستور کار نیست.

به گزارش مهر به نقل از اسکای نیوز، «یوسف العتیبه» سفیر امارات در واشنگتن طی سخنانی اعلام کرد که اقدامات کنونی علیه قطر به دلیل بحران این کشور با کشورهای عربی، دارای ابعاد نظامی نیست.

سفیر امارات در عین حال از اطمینان به آمریکا مبنی بر اینکه اقدامات اتخاذشده به هیچ وجه بر عملیات پایگاه نظامی «العدید» در قطر تاثیرگذار نخواهد بود، خبر داد.

وی همچنین افزود که کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بزودی فهرست مطالبات خود درباره بحران قطر را به واشنگتن ارائه خواهند کرد.

این دیپلمات اماراتی در عین حال گفت در صورتی که قطر مواضع و رفتار سیاسی خود را تغییر ندهد فشارهای اقتصادی بیشتری بر دوحه اعمال خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ای خاک بر سر این عربهای جاهل ...که به خودشان هم کیششان هم به خاطر دوستی با امریکا رحم نمیکنند.... نمی دانم از چی امریکا می ترسند ..امریکاییها باید از انها بترسند زیرا اگر جلوی دلارههای که به امریکا سرازیر می شود بگیرند امریکایی وجود نخواهد داشت به همان اندازه که پول دارند بههمان اندازه هم حماقت هم دارند
آخه کشور متبوع شما خودش چقدر توان داره که بخواهد تهدید نطامی بکنه
نگاهی به دوروبرت بنداز بعدا تهدید کن
حرف های بزرگتر از دهان به اینها می گویند. عربستان و امارات در صورت اصابت چند موشک از صحنه روزگار حذف می شوند. حالا آمده اند و برای دیگر کشورها خط و نشان می کشند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی