بازدید 3987

اجرای تدابیر جدید امنیتی در فرودگاه‌های آمریکا و اروپا

کد خبر: ۷۰۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲ 14 June 2017
مقامات وزارت امنیت داخلی آمریکا برای بحث در مورد تدابیر جدید امنیتی که می تواند مانع از گسترش قانون ممنوعیت حمل لپ تاپ در پروازها شود، با مقامات اروپایی دیدار می کنند.

 به گزارش مهر به نقل از رویترز، مقامات وزارت امنیت داخلی آمریکا قرار است در هفته جاری برای بحث و گفتگو پیرامون تدابیر جدید امنیتی که ممکن است از گسترش قانون ممنوعیت حمل لپ تاپ در پروازها جلوگیری نماید، با مقامات اروپایی دیدار کنند.

«جان کلی» وزیر امنیت داخلی آمریکا هفته گذشته خطاب به اعضای یک کمیته کنگره گفت که به منظور گسترش احتمالی دایره شمول این ممنوعیت، ۷۱ فرودگاه دیگر در منطقه اروپا، آفریقا و خاورمیانه را بررسی می کند.

یک مقام صنعت هوانوردی اروپا به خبرگزاری رویترز گفت که آمریکا تدابیر امنیتی همچون ردیابی مواد منفجره، تشدید اقدامات کنترل و بازرسی کارکنان فرودگاهها و افزایش شمار سگهای ردیاب را پیشنهاد کرده است.  

گفتنی است که دولت آمریکا از بیم جاسازی بمب در وسایل الکترونیک قابل حمل به داخل هواپیما، در ماه مارس حمل لپ تاپ را در پروازهایی که از فرودگاههای امارات متحده عربی، عربستان سعودی، قطر و ترکیه انجام می شدند، ممنوع ساخت.

حال توسعه دامنه شمول این ممنوعیت می تواند فعالیت خطوط هوایی آمریکا از جمله «یونایتد ایرلاینز»، «دلتا ایرلاینز» و «امریکن ایرلاینز گروپ» را متأثر سازد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل