بازدید 4800
۴

بررسی مجدد پرونده یارانه قطع شده‌ها

کد خبر: ۷۰۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ 13 June 2017
سازمان هدفمندی یارانه ها روز سه شنبه با انتشار اطلاعیه ای از بررسی دوباره پرونده خانوارهایی که یارانه آنها قطع شده است، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس این اطلاعیه، سازمان هدفمندی یارانه ها با توجه به نظر مراجع و نهادهای نظارتی این کار ر انجام می دهد.

این اطلاعیه افزود: سازمان هدفمندی یارانه ها پس از اتمام بررسی ها و حصول نتیجه، نسبت به برقراری دوباره یارانه خانوارهای واجد شرایط و نیازمند اقدام می کند و مراتب را به اطلاع آنها می رساند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴
آنهائیکه در بحبوه انتخابات به اطلاعشان رسانده شد و به انها ابلاغ شد 26 اردیبهشت به حساب شما واریز خواهد شد . آیا مشمول این دوبار ه خواهد شد یانه .
اخه یارانه ما را یکسال بیجهت قطع کرده بودند سه ماه قبل مجددا برقرار شد
چرا اون یکسال را نمیدن به هرکجا مراجعه میکنیم هیچ کس جوابگو نیست تازه باید سود اون مدت را هم به اندازه سود رسمی کشور به ما بدهند توی اون مدت علاوه بر استرسی که به ما وارد شد ما قبض اب و برق و گاز را هم غیر یارانه ای برداخت کرده ایم
با سلام
من جزو کسانی بودم که یارانه ام را قطع کرده بودند و ماه پیش سه روز قبل از انتخابات برایم پیامک واریز مجدد یارانه آمده بود. همان موقع به نظرم رسید این حرکت به گونه ای شائبه تبلیغاتی و انتخاباتی دارد و همان موقع پیش بینی کردم این ماه پرداخت نمی کنند و ماه بعد هم بازبینی مجدد را مطرح خواهند کرد و در نهایت بحث پرداخت مجدد یارانه منتفی خواهد شد که خبر امروز شما دقیقا آنر تایید می نماید. واقعا جای تاسف است برای دوستانی که دم از درستی و حقمداری می زنند اما اینگونه رفتار می کنند. آیا حتما باید رای مردم اینگونه خرید؟
به کجا خواهیم رسید با این کارها!!؟؟؟ خدایا به تو پناه می برم
سلام دو سال پیش به علت 3تا ماشین یارانه من وخانواده ام قطع شد که ماشینها را فروخته بودم فقط انتقال سند نشده بود که صرف مدت ده روز این کار را انجام دادم و اعتراض کردم نوشتن دو ماه طول می کشد تا رسیدگی شود اما دو سال گذشته و هنوز رسیدگی نشده است چکار کنم. هیچ مرکزی هم نیست که پاسخ گو باشد .بی عدالتی چقدر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر