بازدید 5301
۱

کُردها مدافعان حریم جمهوری اسلامی ایران هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کُردها قریب ۴۰ سال است که مدافعان حریم جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۷۰۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 13 June 2017
سید قاسم جاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر بیزاری مردم کُرد و اهل سنت از گروه تروریستی تکفیری داعش، اظهار داشت: معتقدم مردم مرزنشین ایران به خصوص در منطقه غرب کشور، از جمله وفادارترین شهروندان به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقدیم هزاران شهید در راه انقلاب اسلامی ایران گواهی بر این مدعاست که مردم کُرد، از جمله وفادارترین افراد شهروندان به نظام هستند، بیان کرد: پیوستن چند نفر از اراذل اوباش به داعش و انتشار فیلمی به زبان کُردی دلیلی برای تخریب این قوم بزرگ و متعهد به جمهوری اسلامی نیست.

جاسمی با بیان اینکه کُردها قریب 40 سال است که مدافعان حریم جمهوری اسلامی ایران هستند، متذکر شد: کُردها در دفاع از جمهوری اسلامی هزاران جانباز و شهید را تقدیم انقلاب کرده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه داعش زائیده تفکری خاص است، گفت: سلفی ها و وهابی ها برای جذب نیرو برای داعش، ابتدا اقدامات اعتقادی را انجام می‌دهند و پس از آن آموزش های نظامی و مهارتی را ارائه می کنند که در این مسیر دلارهای آمریکایی و سعودی نیز موثر هستند.

وی افزود: تلاش این عوامل موثر در حمایت و جذب نیرو برای داعش به جهت ایجاد ناامنی در نقاط مختلف جهان است، انشاالله برای آخرین بار چنین اتفاقی در ایران رخ بدهد، زیرا ضریب امنیتی در ایران بسیار بالاست و امیدواریم در شرایط فعلی، اقدامات پیشگیرانه مناسبی را انجام دهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زبان داعش نه کُردی و نه عربی است از سوی دیگر داعش نه شیعه و نه سنی است، لکه این گروه تروریستی به هیچ قوم و مذهبی مقید نیست، یبلکه فقط به دنبال کشتار مردم بیگناه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قوم کرد اصیل ترین قوم اریایی وایرانی است شاید بتوان به جرات گفت. که اقوام کرد را با یدایرانی الاصل ترین ساکنان ایران دانست کردها اول ایرانی هستند شاید از نظر معرفت و مهمان نوازی در بین سایر اقوام ایرانی بی نظیر باشند حالا دو مزدور هم پیدا بشه ربطی به اقوام کرد ندارد واز خوبیهای انها هیچ کم نمی شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها