بازدید 4086

مشی ننگین ترور خللی در عزم و اراده ملت انقلابی ایران وارد نمی‌کند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: عربستان گاو شیرده استکبار جهانی و ایادی وهابیت و تکفیری بدانند که ایران اسلامی همواره منادی وحدت بین کشورهای اسلامی بوده و مشی ننگین ترور خللی در عزم و اراده ملت انقلابی ایران وارد نمی‌کند.
کد خبر: ۷۰۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 13 June 2017
ذبیح الله نیکفر در نشست علنی امروز (سه شنبه، 23 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ترور اخیر در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: یاد و خاطره جانباختگان زلزله مهیب سال 69 گیلان خصوصاً بخش دیلمان و پیرکوه را گرامی می‌دارم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی پیروزی مردم در انتخابات اخیر با حضور بیش از 40 میلیون نفر در پای صندوق‌های رأی را به رهبر معظم انقلاب، مردم انقلابی ایران اسلامی و رئیس جمهور منتخب تبریک گفت و افزود: برای رئیس جمهور و دولت نتیجه انتخابات فرصتی برای خدمت و حل مشکلات مردم خصوصا در حوزه اقتصادی و معیشت است بنابراین توصیه رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار داده و جامعه را به موافق و مخالف و دو قطبی تقسیم نکنید چرا که رئیس جمهور منتخب و دولت به نظام جمهوری اسلامی و تمام مردم ایران تعلق دارد.

نیکفر صعود تیم ملی فوتبال کشور را  به تمامی ورزش دوستان و مردم ایران و همچنین انتخاب منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت.

وی ادامه داد: عربستان گاو شیرده استکبار جهانی و ایادی وهابیت و تکفیری بدانند که ایران اسلامی همواره منادی وحدت بین کشورهای اسلامی بوده و مشی ننگین ترور خللی در عزم و اراده ملت انقلابی ایران وارد نمی‌کند.

نیکفر با بیان اینکه شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل و بخش‌های رودبنه، دیلمان و پیرکوه علیرغم داشتن جاذبه‌های گردشگری قطب کشاورزی در حوزه راه با مشکلات فراوان و ترافیک‌های سنگین روبرو است، یادآور شد: راه‌های بخش دیلمان با استقرار و فعالیت کارخانه سیمان سبز گیلان تخریب و غیرقابل استفاده شده است و در شهرستان سیاهکل طی یک ماه اخیر بیش از 20نفر در تصادفات فوت کرده‌اند، آیا اقدام فوری مسئولان را نمی‌طلبد.

وی افزود: با آوردن یک واحد صنعتی در منطقه و عدم رفع مشکلات زیرساخت‌ها فرصت‌های گردشگری متعدد را از دست داده‌ایم و حال شاهد جان باختن مردم منطقه هستیم.

نیکفر در تذکری به بانک مرکزی ادامه داد: سپرده‌گذاران کاسپین را دریابید و از تکرار اینگونه اتفاقات جلوگیری کنید چرا که مجوز شما سرمایه‌های مردم را به خطر انداخته است و حال نیز اعتنایی به اعتراضات مردم نمی‌شود.

وی اظهار کرد: مردم آواره شده از رانش کوه در لاهیجان و سیاهکل و پیشروی آب دریا در سواحل بخش رودبنه هنوز آثار اقدامات ستاد بحران را بعد از یک سال ندیده‌اند؛ باید به کجا پناه ببرند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار توجه وزارت آموزش و پرورش به مربیان پیش دبستانی، توجه دولت به وضعیت بازنشستگان و همچنین توجه وزارت نیرو و مدیران آب منطقه‌ای گیلان به آب زراعی کشاورزان شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر