بازدید 3076
۱

دیجیتالیزه شدن فشار روحی‌ِ کارمندان را بیشتر کرده

کد خبر: ۷۰۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 13 June 2017
یک مطالعه جدید در آلمان نشان می‌دهد که دیجیتالیزه شدن بیشترِ محیط کار گرچه منجر به بالا رفتن سرعت کار می‌شود اما در عین حال باعث می‌شود که کارکنان فشار روحی بیشتری را هم متحمل شوند.

به گزارش ایسنا، گوشی‌های هوشمند، ایمیل، پاور پوینت و ... همگی از دستاوردهای زندگی دیجیتالی هستند و این در حالی است که دیجیتالیزه شدن زندگی، هم می‌تواند مایه راحتی باشد و هم مایه عذاب!

در بسیاری موارد زندگی با وسایل دیجیتالی آسان‌تر می‌شود اما واقعیت این است که در عین حال فشار کار هم با آن افزایش می‌یابد.

میلیون‌ها نفر به دلیل افزایش استفاده از ابزارهای دیجیتال احساس می‌کنند که استرس و فشار زمان بر آنان نیز بیشتر شده است. 

نتیجه مطالعه‌ای که به درخواست سندیکاهای کارگران و کارکنان آلمان انجام گرفته نشان می‌دهد که استفاده از وسایل و دستگاه‌های دیجیتال در محیط کار اگر چه از فشار بدنی کار می‌کاهد اما به فشار روحی می‌افزاید.

به گزارش دویچه‌وله، کارکنان از افزایش حجم کار و "فشار برای انجام آن در مدتی کوتاه" سخن می‌گویند. آنها همچنین از مزاحمت‌ها و عواملی که بوسیله ابزار دیجیتال ایجاد و موجب حواس پرتی در سر کار می‌شود شکوه کرده‌اند.

نزدیک به ۶۰ درصد شاغلان در آلمان با وسایل دیجیتال کار می‌کنند. این مطالعه در سال ۲۰۱۶ میلادی صورت گرفته و ۶۵۰۰ نفر از بخش خدمات در آن شرکت داشته‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارمند خسته س چرا آخه دس از سر کارمند بر نمی دارید ؟ چهار ماه تعطیل کنید برن مرخصی حال بیان .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار